Ooooh zo spannend Bollebuikpuntnl, je bent wel vroeg wakker trouwens ? Je zou denken dat je lichaam nu toch wat in gang heeft gezet. Mag je zolang blijven liggen dan met gebroken vliezen? Of heb je maar weinig vruchtwater verloren? Wat je zegt, misschien dat je toch wat tot rust bent gekomen in het ziekenhuis. Fijn dat je ons nog op de hoogte houdt, ik zit al steeds te kijken, ben ook erg benieuwd naar Nanosh.
Feutje, spannend voor jou. Hopelijk zet het gauw door en hoef je niet te lang meer te wachten.
Ik vind het ook vreemd dat ze dat nu zei. Alsof de baby in een paar weken ineens zoveel gegroeid is (kan dat überhaupt?). Stom wel dat dat dan hetgeen is wat me bezighoudt, terwijl ik ook gelezen heb dat ze er vaak naast zitten. Hier nog steeds alles rustig, slapen is wel steeds vervelender. Alles zit zo in de weg en kan gewoon mijn draai niet meer vinden. Merk ook wel dat ik steeds sneller geïrriteerd ben om niks eigenlijk, haha. Mijn arme man ? Hoop dat het nu snel vanzelf op gang komt, echt wel aan toe nu!