Uitgerekend juli 2021

Ik ben 28 juli 2021 uitgerekend! Deze week is mijn verlof begonnen en vandaag heb ik de liggingsecho. Baby'tje is lekker aan het bewegen in mijn buik, wat voor pijnlijke steken zorgt hihi.

Dat komt ook al snel dichtbij xStephie! Ik hoop dat je een goede liggingsecho hebt (gehad). Geniet je lekker van je verlof?

Wat raar Mootje dat ze opeens een beginnen over een zware baby terwijl je dat nog niet eerder hebt gehoord. Heb hier al wel heel veel gelezen dat ze 9/10 keer ernaast zitten met het schatten van de baby. Hoe is het nu? Alles nog rustig?

Mijn vliezen zijn gisterochtend spontaan gebroken, misschien krijgt mijn lichaam hier toch een soort van rust in het ziekenhuis en besluit ervoor te gaan. Helaas nog niet doorgezet. Mochten al mijn urine en bloed waarden en mijn bloeddruk goed blijven en dingt de kleine meid zich niet aan, willen ze zoiezo wachten tot 37 weken zwangerschap. Ben nu 36+1 en dat noemen ze toch nog prematuur. Dus wie weet lig ik hier nog een dikke week maar het kan ook zo maar zijn dat ze zich vandaag of morgen gaat melden. ??

Spannend bollebuikpuntnl! Hopelijk voel je je goed. Ik kan me voorstellen dat je snel je meisje in je armen wilt sluiten ❤️
Ik was gisteren uitgerekend, maar nog niet veel gebeurd. Nu lig ik wakker nadat ik naar de wc was geweest, wat menstruatiepijn en pijn onderin m'n rug, wie weet gaat dat zich doorzetten in weeën... ik begin stiekem wel al ongeduldig te worden, terwijl het ook nog bijna 2 weken kan duren.
Creatiefbezigbijtje, jij bent vandaag uitgerekend! Al wat gebeurd?

Ooooh zo spannend Bollebuikpuntnl, je bent wel vroeg wakker trouwens ? Je zou denken dat je lichaam nu toch wat in gang heeft gezet. Mag je zolang blijven liggen dan met gebroken vliezen? Of heb je maar weinig vruchtwater verloren? Wat je zegt, misschien dat je toch wat tot rust bent gekomen in het ziekenhuis. Fijn dat je ons nog op de hoogte houdt, ik zit al steeds te kijken, ben ook erg benieuwd naar Nanosh.

Feutje, spannend voor jou. Hopelijk zet het gauw door en hoef je niet te lang meer te wachten.

Ik vind het ook vreemd dat ze dat nu zei. Alsof de baby in een paar weken ineens zoveel gegroeid is (kan dat überhaupt?). Stom wel dat dat dan hetgeen is wat me bezighoudt, terwijl ik ook gelezen heb dat ze er vaak naast zitten. Hier nog steeds alles rustig, slapen is wel steeds vervelender. Alles zit zo in de weg en kan gewoon mijn draai niet meer vinden. Merk ook wel dat ik steeds sneller geïrriteerd ben om niks eigenlijk, haha. Mijn arme man ? Hoop dat het nu snel vanzelf op gang komt, echt wel aan toe nu!

Oooh spannend @Feutje, wie weet zet het nu door! Op een gegeven moMent wacht je er ook op en ben je er helemaal klaar voor. Houd je ons op de hoogte?

@Mootje Ja blijkbaar willen ze zoiezo tot de 37 weken rekken ookal zijn je vliezen gebroken want je placenta maakt de hele tijd nieuw vruchtwater aan. Heb heel veel verloren en verlies nog steeds de hele tijd heel veel dus ben benieuwd. Spannend. Logisch dat het je bezig houd, je denkt dat ze dat niet voor niks zullen zeggen. Als het word gezegd ga je er vanuit dat ze weten waar ze over praten en dat het waar is. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen! Spannend hoor!?

Heey ! Had eventjes paar daagjes nodig hoor ?, onze kleine meid uiteindelijk met keizersnede geboren .. het gaat hardstikke goed met haar en met mij ook gelukkig .. nog wel een beetje teleurgesteld dat het niet op de natuurlijke manier gelukt is .. maar soms is het niet anders .. & bollebuikpuntnl ? dat is schrikken pfff wat naar om te horen .. hopelijk kan ze inderdaad nog zo lang mogelijk blijven zitten .. hoe is het nu met jullie ??? ? hele dikke virtuele knuffel voor jou ?

Mootje gelukkig alles nog oké bij jou , hopelijk komt die snel .. hopelijk verloopt alles soepeler ☺️!inderdaad maak je geen zorgen om die schattingen mijn meisje werd zelfs op de dag van de inleiding 2 weken kleiner geschat .. nou ik heb een mooi gezond bolletje gekregen met dr 50cm & 3300 gram.. laat je dus niet gek maken !!

Terug
Bovenaan