Uitgerekend juli 2021

Allemaal een dag na elkaar controle, ik morgen weer. Ja goed idee Nanosh, alleen lust ik absoluut geen dadels haha! Gelukkig kan ik overdag redelijk mijn rust pakken maar ben dan altijd bang dat ik daardoor snachts dan zoiezo niet slaap haha! Ben benieuwd naar jullie controles deze week, spannend allemaal!

Ik heb dat ook dat ik overdag niet ga slapen, omdat ik dan helemaal ontregeld raak. Wel kan ik lekker rustig aan doen hoor, dus dan rust je natuurlijk ook wel uit. Succes morgen met de controle Bollebuikpuntnl.

Ik voel me op zich wel redelijk rustig nu de bevalling dichterbij komt, heb ook echt wel behoefte aan dat “eindpunt”. Ben ook zo benieuwd naar ons ventje, maar af en toe ben ik ook echt wel nerveus hoor. Het is ook zo spannend dat je eigenlijk niet echt weet wat je te wachten staat. Ervaar jij dat ook zo Nanosh?

Ah nee , als je geen dadels lust dan niet doen natuurlijk hihi .. of ergens in verwerken ?… @ mootje , ja ik heb er ook echt wel “zin” in maar merk toch hoe dichterbij het komt hoe wisselvalliger ik er soms in sta .. zullen vast de zenuwen zijn inderdaad ?.. heel veel succes morgen bij je afspraak morgen bollebuikpuntnl ! Hopelijk alles goed en krijg je antwoorden op alle vragen omtrent de bevalling .. ?

Helaas is er bij mij beginnende zwangerschapsvergiftiging en bloedarmoede geconstateerd. Ik moet donderdagochtend weer heen om mijn waarden na te laten kijken en weer een hartfilmpje etc en dan gaan ze verder kijken. Gynaecoloog zei al wel ongeacht de uitslag donderdag willen ze zoiezo niet gaan wachten tot 40 weken, dit doordat ik zo ontiegelijk veel vocht vasthouden en mijn zwangerschapssuiker. Dus ben nu toch maar ff kritisch mijn vlucht tas aan het inpakken en zoveel mogelijk aan het schoonmaken en klaarmaken in huis. Komt toch wel erg dichtbij nu.

Wat ontzettend vervelend voor je! Al zoveel klachten en dit er dan ook nog bij. Gelukkig dat ze er bovenop zitten en je goed in de gaten houden. Ik ga voor je duimen dat ze nog even mag blijven zitten. Snap dat het ineens wel heel erg spannend is, sterkte ermee! ?

Oh yeey.. dat is schrikken .. hoop dat ze inderdaad nog eventjes kan blijven zitten en hou het zelf ook goed in de gaten inderdaad.. werkte de placenta nog wel goed ? Dat was bij mij het eerste waar de dokter toen gelijk naar keek na hogere waardes.. goed dat je alles vast klaar maakt , maar maak het jezelf ook niet te druk ?.. je lichaam heeft het al zwaar… hoe ver was je nou ook alweer ?

Ze hebben bij mij niet naar de placenta gekeken… misschien komt dat donderdag als ik heen moet en de waardes hoger zijn? Ik ben nu 35+3… Nee maak het me niet te gek maar wil het toch nu wel op orde hebben haha! Misschien nu ineens toch wat nesteldrang?? Nanosh succes morgen bij je controle, laat je even weten hoe het is gegaan?

Terug
Bovenaan