Uitgerekend juli 2021

Gefeliciteerd!! En goed gedaan zeg ;)
Moest je met de ambulance naar het ziekenhuis? Klinkt wel heftig om nog na de bevalling nog helemaal naar het ziekenhuis te moeten voor een operatie. Ging je kindje mee, of bleef die thuis?
Hopelijk herstel je goed straks en kan je nu lekker genieten van het nieuwe leventje in je armen ❤️

Ik moest inderdaad met de ambulance en sirenes ? Maar op dat moment vind je alles best. Man en zoon kwamen ook, maar moesten met eigen vervoer. Met z’n drieën hadden we een kamer in het zh. Heb gisterenmiddag nog een ijzerinfuus gehad en eind vd middag waren we thuis. Was wel een hele happening, dus moeten wel even goed tot rust komen nu. Maar ons ventje doet het heel goed, we zijn helemaal verliefd en trots ??

Bij jou nog niks begonnen Feutje?

Bollebuikpuntnl heb jij al nieuws?

Nanosh lekker aan het genieten? ?

Mootje YESSS daar is je mannetje dan ??? gefeliciteerd met iniminiii !! Hoe voel je je ?? Ik ben helemaal in me hummetje met me kleintje … dr zit wel een koppie op dus aan slaap komen we niet heel veel toe + het lichaam is natuurlijk nog herstellende ?.. pittig maar zo gelukkig .. ? ben benieuwd naar bollebuikpuntnl , is daar al iets gebeurd ?? Is al eventjes stil … feutje telt de daagjes af ? ?

Tja daagjes aftellen deed ik tot de uitgerekende datum, die is al voorbij ?? dus nu maar gewoon afwachten... Ik heb zo'n enorme zin om eindelijk m'n jongen vast te kunnen houden!
Morgen weer naar de verloskundige, die gaat een intern onderzoek doen en misschien al strippen als dat kan. Klinkt nog niet heel comfortabel, maar heb dat denk ik toch liever dan nog langer wachten. Wie weet betekent dat dat ik dit weekend een kindje heb! ❤️❤️

Ooooh van harte gefeliciteerd Mootje, wat fijn dat hij er eindelijk is! Wel schrikken natuurlijk dat je nog naar het ziekenhuis moest en je man met eigen vervoer gelijk met de kleine…. Die zal het ook wel eng hebben gevonden. Gaat het alweer iets beter? Heerlijk gaan proberen te genieten en hopelijk herstel je snel Wat fijn Nanosh dat alles zo goed gaat en jullie lekker aan het genieten zijn. Grappig dat er zo’n koppie op zit haha, geweldig! Lekker zo doorgaan. Hopelijk gaat de verloskundige je helpen Feutje, dan kom je straks ook heerlijk in die bubbel. Heel spannend maar zo mooi! Heel veel succes! Ik maakte eregisteren nog grappen met mijn vriend erover dat ze zich vast niet zal melden op de mooie datum 07-07. Ik werd vanochtend wakker in het ziekenhuis en ik had gelijk weeën! Dus vandaag op 07.07 is onze prachtige dochter geboren! Alles is heel goed gegaan en viel me alles reuze mee alleen kromp mijn baarmoeder niet na de bevalling. Heb uiteindelijk hoogste dosis van een medicijn gehad en stolling spul en het lijkt goed te gaan. Was op randje van operatie maar ik voelde er gelukkig verder niks van. Nu nog een aantal dagen in het ziekenhuis aangezien ze officieel nog ‘prematuur’ is maar alles gaat perfect!?❤️

Oja nog even een toevoeging, ik doe liever nog 100 bevallingen dan dat ik nog 5 week met het vocht overal moest rondlopen. Echt hele positieve ervaring de bevalling echt helemaal geweldig en goed!??‍♀️❤️?

Bollebuikpuntnl, wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed is verlopen?!! Jij ook gefeliciteerd met jullie meisje !! En op zo’n mooie datum gekomen inderdaad ! Nu kunnen we allemaal * feutje hopelijk ook snel * eindelijk lekker genieten met onze kleintjes ?? .,: laat dr maar lekker goed drinken en groeien en dan snel naar het eigen huisje ? komt helemaal goed ? ! Is bij jou al het vocht helemaal al weg ?? Dat doe je goed.. Ik zit nog steeds met me voeten omhoog .. feutje veel succes bij de verloskundige.. bevalling is uiteindelijk ook niet pijnloos dus misschien is een beetje hulp wel fijn .. En dient het mannetje zich snel aan ?.. hij heeft het duidelijk nog veel te fijn daar binnen hihi

Wat fijn Bollebuikpuntnl dat ze er is en dat het allemaal goed is gegaan. Super dat je zo positief terugkijkt op de bevalling, dat was ook wel even nodig na al die vervelende dingen. Van harte gefeliciteerd, nu lekker genieten!

Heerlijk Nanosh dat je zo aan het genieten bent, wat een wonder is het toch hè ineens zo’n kleintje erbij ?

Feutje ik hoop dat jouw kleintje zich ook gauw aandient en dat je ook lekker kunt gaan genieten! Weet je inmiddels al of ze je misschien gaan strippen?

Ik knap wel weer wat op, maar slapen (zowel overdag als ‘s nachts) lukt niet echt goed, op de een of andere manier kan ik de rust niet vinden. Ons ventje doet het heel goed, hij kan wel heel goed slapen haha. We genieten verder volop en doen ook lekker rustig met de visite, zodat we zelf goed kunnen wennen.

Terug
Bovenaan