Ja ze doet het inderdaad super goed qua groei, eigenlijk met alles wel. Ik heb haar niet bij ons op de kamer gehad, heb het 1 nacht geprobeerd maar werd na 10 minuten al gek dus gelijk weer op haar eigen kamer gelegd. Heb de babyfoon naast me staan dus kan haar gewoon zien en het geluid hoor ik snel genoeg haha! Overdag slaapt ze gewoon in de box/wandelwagen/tripptrapp/4moms elektrische stoel. Het is maar net waar ze ligt en of ze moe is, hier zit bij ons totaal geen ritme in qua slaapjes. Dus ene dag overdag veel wakker en andere dag savonds. Geen peil op te trekken maar werkt voor ons voor nu nog ideaal. Wat lastig met je zoontje dat hij zo zwaait. Misschien zijn van die bedomranders een idee? Inbakeren hebben ze in het ziekenhuis bij haar wel gedaan maar thuis nooit aan begonnen. Ze is wel erg beweeglijk maar volgens mij vind ze dat ook erg fijn en we hebben er allemaal geen last van gelukkig. Misschien moet je gewoon eens proberen om op zijn eigen kamertje te leggen savonds? En dan een vast avond ritueel zoals gordijnen samen dichtdoen zodat hij weet dat het nacht is en niet een slaapje van overdag?