Ja ik heb dat ook hoor dat het zo snel gaat. Ik heb vorige week al de kast opgeruimd en had een doos vol met kleertjes die al niet meer passen. Ben zelf ook een doos, want mijn sentimentele ik kan het nog niet wegdoen, haha ? Dus even bewaren op zolder. Ik had als kraamcadeau een memorybox gehad, daar heb ik wel zijn geboortepakje in gedaan. Dus die hou ik sowieso! Jouw kleintje slaapt wel heerlijk zeg, echt superfijn. Gaan de buikoefeningen inmiddels al wat beter? En jeetje… stiekem al nadenken over een tweede, dat is bij mij nog niet in mijn hoofd opgekomen hoor, haha. Maar dat is wel een heel goed teken! En een tweede zwangerschap kan maar zo ineens heel anders zijn.
Met ons ventje gaat het supergoed, sinds een paar weken zijn we van de nachtvoeding af. Hij werd rond 6:30-7:00 wakker, maar nu het uur verzet is, is dat helaas weer verschoven naar 5:30-6:00. Hij wordt ‘s nachts nog weleens wakker, maar slaapt dan weer verder. Ben hier al heel blij mee. En we zijn nu ook over naar 5 voedingen van 180+6. Eerder dronk hij zulke grote flessen niet leeg, maar dat gaat nu heel goed. Overdag nog steeds een slechte slaper, maar heb wel goede hoop dat dat zomaar ineens goed gaat komen. Vorige week ook gestart met oefenhapjes, echt zo leuk. Tot nu toe gaat dat wel heel goed, zijn jullie daar al mee gestart?