Uitgerekend juli 2021

Btw over het leeglopen had mijn gyn niks gezegd als in dat dat iets kon zijn ivm met bloeddruk maar meer door de warmte waarschijnlijk ? ?

Oh spannend weer donderdag een afspraak! Nee ze gaan haar niet eerder halen want ze is gewoon precies volgens de lijnen hoe ze moet groeien dus geen mega baby en dan doen ze dus niks? Ja bij mij zeiden ze zonet als je echt leeg loopt elke keer als je naar de wc gaat moet je ook bellen. Kan natuurlijk onschuldig iets zijn maar wat ze letterlijk zeiden is : Als er iets verandert in of de beweging van de kleine of bij jou zelf lichamelijk (denk aan hoofdpijn/misselijk/leeg lopen/duizelig/buikkrampen) gelijk bellen. Ook niet denken van ik kijk morgen nog even aan, gelijk actie. Vind ik wel een moeilijke want zo ben ik totaal niet en heb met alles wat ik voel dat ik denk ach dat zal er wel bij horen aangezien het mijn eerste kindje is!

Ah oké , gelukkig dat is dan wel fijn !? ja dat is inderdaad wel herkenbaar .. denk dat dat m ook gewoon is .. de eerste keer en alles is eigenlijk nieuw wat we voelen ?.. en word op de grote hoop gegooid van het hoort er vast allemaal bij.. jij hebt volgende week weer een afspraak ? Wel echt bellen na de gyn als je je dan niet goed voelt hè ? vind het zelf ook lastig maar liever zeker voor het is onzekere .. we zijn al zo ver gekomen ? hopelijk snel allemaal goed nieuws

Ja klopt nu gewoon gelijk bellen als er wat veranderd, maar dat vind ik wel lastig haha! Maar wat jij ook zegt, we zijn al zo ver en willen nu geen extra gevaar creëren voor onze kleintjes. Klopt ik moet nu elke dinsdag heen voor controle! Alvast succes morgen bij je controle Nanosh, merk aan mezelf dat nu ik een hogere bloeddruk enzo heb ik het nu elke keer wel spannender vind. Wie weet is hij dan veelste hoog of weer het hartslagje van mn kleine meid veel te hoog en dat ze je dan ineens willen houden in het ziekenhuis…. Dan komt het toch wel dichtbij!

Wel fijn dat je zelf zo nuchter erin staat Bollebuikpuntnl, maar ik denk dat het idd verstandig is om gelijk te bellen als er wat verandert ? Was vd week dus nog even spannend met de hartslag, gelukkig alles weer goed nu! Lekker rustig aan doen of klein wandelingetje maken. Wel fijn dat dat ze mooi volgens de curve groeit.

Heb jij veel last van de hoge bloeddruk Nanosh? Ik lees/hoor het best wel vaak. Wel fijn dat er zoveel controle is en dat alles goed in de gaten gehouden wordt. Succes met je afspraak morgen ?

Hier alles nog rustig, ik had zelf ingepland om ergens deze week te bevallen haha. Ik vind dat ons ventje er wel klaar voor is, maar daar kunnen we natuurlijk weinig over zeggen ? Afgelopen maandag controle gehad en alles was in orde. Nu pas volgende week donderdag weer, maar hoop stiekem dat dat niet meer nodig is.

Hoe is het met jullie moeders to be? Hier alles nog rustig, hoor van heel veel kanten dat mijn buik wel veel lager is gaan zitten de afgelopen 2 weken en ik waggel ook enorm. Verder is mij eigenlijk alles te zwaar qua huishouden etc door al het vocht. Dinsdag weer controle ben benieuwd!

Kon het topic even niet vinden , donderdag best wel even spannend geweest .. bloeddruk nog iets aan de hoge kant en ook wat eiwitten in de urine merk er zelf alleen zo weinig van voorderest .. min het feit dat ik super opgezet blijf .. gyn zei dat ie dacht dat ik waarschijnlijk wel voor de uitgerekende datum zal bevallen en mocht het niet vanzelf gaan dan als het zo blijft misschien toch aankomende week in te leiden omdat ik er aardig beperkt door word . Ben er ook wel klaar voor zoals jij ook zegt mootje hihi zou fijn zijn als we het konden “plannen “ .. bollebuikpuntnl hoop dat wanneer jullie meisje er natuurlijk klaar voor is dan ook maar snel komt .. ♥️ best pittig zo het eind van de zwangerschap , hoe is het met jullie voorderest ?

Oh wat zou dat fijn zijn als ze je deze week gaan inleiden, ook aangezien je bloeddruk en eiwitten in je urine. Balen is dat hè dat je er niks van merkt, heb ik hier precies hetzelfde. Ik kan ook niks meer omdat ik zo opgezet ben, heb afgelopen week ook tegen de gynaecoloog gezegd dat ik dan maar een bed beneden moet neerzetten (bij wijze van) want ik kom de trap niet meer op. En beetje gekke gedachte/vraag misschien maar ik vroeg me af hoe ik in hemelsnaam mijn beneden zo wijd mogelijk krijg en omhoog tijdens te bevalling want ze zijn zo vol met vocht dat ik ze niet eens kan buigen? Ga ik dinsdag met de controle ff vragen? Ik hoop voor je dat je deze week je kleine in je armen kan sluiten en gelijk van heel veel vocht af bent Nanosh. Wat zou dat een opluchting zijn!??‍♀️

Terug
Bovenaan