Uitgerekend juli 2021

Ja hoop eigenlijk gewoon dat ze zich deze week zelf meld ☺️.. en inderdaad hopelijk dan snel van al dat water af !! Hihi het is natuurlijk een serieus iets maar moest wel ff lachen .. zie het al voor me .. 2 van die dikke stokkies in de lucht ?.. misschien een andere houding slimmer .. bij jou gaat het dus ook niet echt weg ongeacht het weer ?? Heeft de gyn het er met jou niet over gehad om eventueel eerder te halen dan ? Aangezien je toch ook wat kwaaltjes heb je bloeddruk / suiker .. vocht vast houden .. huishouden bij mij staat nu ook op een laag pitje hoor .. het gaat gewoon niet zoals je zegt. Doe rustig aan met jezelf en je meisje?..dat is het allerbelangrijkste..

Hahaha ja precies, leuk beeld is dat haha! Maar toch baart het me wel zorgen want krijg echt mijn benen niet meer omhoog opgetrokken, trap lopen gaat al bijna niet meer… Ik ga in eerste instantie voor een bad bevalling maar ik ken mezelf als ik het al snik heet heb, heb ik geen zin om in dat warme bad te gaan. Nee ze hebben het er nog niet over gehad maar ik ben officieel ook pas 31 juli uitgerekend dus ze willen daar vast nog niet met mij over beginnen. Dinsdag weer heen voor controle dus ben benieuwd. Zal heel fijn zijn als ze zichzelf meld Nanosh, heerlijk! Dan is het tijd om te knuffelen en te genieten en dan trekt het vocht gelukkig vanzelf weg! ❤️❤️

hoop dan dat de tijd ook snel voor jou gaat .. snel allemaal onze kleintjes in de armen ?laat je weten hoe het dinsdag gelopen is ? Ben heel benieuwd naar het antwoord van je gyn .. ik had bedacht dat ik maar “gewoon” zie hoe het gaat met de bevalling .. wat het best voelt op t moment .. en mogelijk is .. blijf het toch een heel gek idee vinden allemaal.. dat er binnen 2 weken een mini versie van mezelf hier naast me zal liggen .. heb jij dat niet ? Nog een beetje ongelofelijk allemaal.. * alhoewel je niet om de buik etc heen kan maar toch ?

Oh dames ik heb met jullie te doen, ik heb ook wel wat last van vocht vasthouden, maar echt niet zo erg zoals jullie beschrijven. Maar dat heeft misschien ook met de bloeddruk te maken, die is bij mij gelukkig goed. Hier nog geen enkel teken van de aankomende bevalling. Denk wel eens iets te voelen, maar dat is dan ook zo weer weg… haha, ik wil te graag! De nachten worden wel steeds vervelender, zou het zo fijn vinden om weer in een normale houding te kunnen liggen. Nog even geduld ?

Jaa zeker laat ik het jullie even weten. Ik hoop dat mijn bloeddruk hetzelfde is gebleven en de hartslag van de kleine meid ook goed is. Heb deze keer een andere gynaecoloog aangezien mijn eigen vrij is en dat vind ik opzich wel fijn even een mening van een ander. Ja vind het ook een heel gek idee dat er gewoon straks een kleintje in huis is, zo vreemd! Maar zo veel zin in, heerlijk knuffelen aan elkaar wennen en lekker erop uit gaan daarna. Kijk er vooral naar uit dat na de bevalling je als het goed is elke dag een stukje mobieler word. En daar verlang ik wel erg naar! Wees blij dat het bij jou niet zo erg is Mootje, echt dat scheelt zoveel als je nog wat mobieler bent. Ben benieuwd bij wie het als eerste begint en wie als eerste kan genieten, super spannend!

Yep … de tijd na de bevalling met kleintje en natuurlijk hersteld ☺️ iets om naar uit te kijken! Mootje heb jij een bevallingsplan eigenlijk ??? Jou mannetje vind het dus ook nog steeds prima van binnen ?.. ik ben trouwens aan de dadels begonnen .. schijnt positieve invloed te hebben op bevalling & herstel ? Geen idee ?‍♀️ kan in ieder geval geen kwaad dacht ik ..

Ben benieuwd naar je afspraak bij de andere gyn, toch fijn als er even iemand anders meekijkt! Ben zeker blij dat ik nog mobiel ben, lijkt me echt heel vervelend en frustrerend met al die klachten. Nog maar een paar weken dan ben je er vanaf ??

Ik heb wel een geboorteplan, maar ben daar wel vrij makkelijk in. Het gaat waarschijnlijk toch niet zoals je plant. Maar de dingen die ik echt graag wil/belangrijk vindt weet mijn man ook en heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt. Moet me er maar aan overgeven ? Hebben jullie ook een plan?
Oh dat van die dadels heb ik nooit gehoord. Ik ben vorige week met frambozenblad thee begonnen, dat zou hetzelfde effect moeten hebben. Maar ook geen idee of het werkt, haha.

Nee ik heb helemaal geen geboorteplan, alleen dat ik dus een bad bevalling wil proberen. Maar mezelf kennende heb ik er straks helemaal geen zin in en word het allemaal heel anders haha! Ik had nooit over mijn goede nachtrust moeten beginnen want het is nu al 3 nachten helemaal mis. Elke keer met draaien (30 keer per nacht ongeveer) word ik wakker en moet ik dat hele lichaam in beweging zien te krijgen. En nog 3 x naar het toilet waardoor ik daarna helemaal klaar wakker ben. Dus ik heb nu al ontbeten en gedoucht en al, lekker begin van de maandag haha!

Terug
Bovenaan