Uitgerekend juni 2015

Dankje @lon87!
Jammer maar begrijpelijk dat je minder onbevangen in je zwangerschap staat nu je meer doordrongen bent vd realiteit. Ik had je graag een zorgeloos tochtje hoog boven op een roze/blauwe wolk gegund:)
Waarschijnlijk wat makkelijker gezegd dan gedaan, maar hou voor als je jezelf weer op piekeren betrapt maar in je achterhoofd dat t (ook in deze fase) echt veel vaker goed gaat dan fout en als t al fout mocht (zijn ge-)gaan kun je daar helaas volgens mij niet zo veel aan doen. Zorg gewoon goed voor jezelf door genoeg te rusten waar mogelijk en zo goed mogelijk te eten en twijfel niet om je vragen of evt specifieke aanleiding voor ongerustheid telefonisch aan je verloskundige voor te leggen. Meer dan dat kun je niet doen! :)
Sterkte nog met wachten deze laatste daagjes en ik ga voor je duimen dat alles goed mag blijken te zijn!

Dankjewel vitanova79 voor je lieve woorden! Probeer inderdaad positief te zijn en te bedenken dat het ook heel vaak wel goed gaat en anders had ik t niet kunnen voorkomen! Doe alles volgens de boekjes dus daar kan t niet aan liggen :) Inmiddels weer een nachtje voorbij!

enkele dagen niet hier geweest en een hoop gemist, alles even terug lezen (hihi)
Leuk al die echo's!
Afgelopen woensdag hadden wij ook de tweede echo, toch spannend tot het moment en dan weer blij dat alles nogsteeds goed is!
het is een lekker wild ukje, voetjes waren steeds op en neer aan het stampen en opeens ''zwaaide'' ook een handje!
over twee weekjes weer terug, momenteel ook enkele dagen teruggezet, datum ligt nu tussen 9-13, met termijnecho wordt t bepaald (19 nov.).misselijk ben ik ook nog steeds (wel zonder overgeven gelukkig) maar wat een naar gevoel, en constant zo moe, maar eenmaal in bed kom ik niet inslaap :(grtjs

Hallo allemaal....

Wat een gezellige praat hier van alle zwangere mama's....
Ik ben nieuw hier en 19 juni uitgerekend dus zit ik volgens mij wel goed hier ;-)

Ik word volgende week 36 jaar en heb al 1 dochtertje die word 30 nov 4 jaar...
Helaas is mijn dochtertje geboren met een enkelzijdige volledige Schisis. Dus veel operaties en wat extra zorg qua voeden toen ze jong was!! Maar echt het is een kanjer van een kind!! Zo lief! Zo makkelijk!! Toevallig is ze vorige week (30-10) nog geopereerd. Neusje, spraakherstellende operatie, 3 kiezen en 3 tanden eruit en ze heeft werkelijk niet 1 traan gelaten! Vandaag wel even met het verwijderen van de tampons uit haar neus! Logisch! Maar vanwege haar Schisis en dat ze met een keizersnede geboren is zou ik ook via het ziekenhuis onder controle blijven. Tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis met haar kreeg ik zelf een bloeding. Pfff was er redelijk door van slag... Verloskundige gebeld maar die zei kan 50/50 zijn qua goed of slecht. Dat was dus vrijdag en afgelopen dinsdag moest ik naar het ziekenhuis. Dus lange dagen, maar voelde mij nog net zo zwanger (misselijk, moe, zeer sterke reuk!!). Maar afgelopen dinsdag was het zover.....

En wat kreeg ik te zien.....

2 kloppende hartjes.... :) :)

Wel even wennen maar zooo blij mee, gewoon een extra cadeautje

Ooh wat leuk en spannend gebruiker172134 :) dubbel gefeliciteerd !

Ik ben nu gelukkig weer thuis en voel mij veel beter.

Lon87 bij iedereen loopt het weer anders ;) ook per zwangerschap. Met mijn eerste ging alles heel soepel ook de bevalling. Voor de eerste had ik een miskraam en kon tien in begin ook niet echt genieten. Maar rond de 20 weken was bij mij eigenlijk alle angst verdwenen omdat ik de kleine elke dag meerdere keren voelde. Dus misschien helpt het om deze onzekerheid te accepteren en probeer ze niet te voeden. Wat natuurlijk lastig is met zo veel verhalen ;)

Gebruiker172134 van harte gefeliciteerd! Een tweeling, bijzonder! Geniet van dit mooie nieuws :)

Dankje Bliesener voor je opbeurende woorden! T gaat inmiddels ook stuk beter, denk dat ik donderdag even een dipdag had.... Al ben ik reuze blij als het maandag is! Tot nu toe hebben we t ook nog aan niemand verteld en zou blij zijn als we dat eindelijk kunnen doen! :)
Fijn ook dat je weer thuis bent! Mijn vriendin was bij haar 2e zwangerschap ook zo uitgedroogd dat ze opgenomen moest worden, geen pretje en zeker niet met een kleine thuis! Gelukkig is t achter de rug!

Terug
Bovenaan