Uitgerekend juni 2015

Hey @knut,
Ik kan het me heel goed voorstellen dat je zo in de rats hebt gezeten. Gelukkig bleek t goed te zijn met de echo. Ben erg blij voor je en snap ook heel goed je terughoudendheid. Probeer toch maar een beetje te genieten meis!

@gebruiker124939 hoe was je echo vandaag? Hopelijk was ook bij jou alles goed.

Ik mag morgen voor de eerste echo. Vind t heeel spannend vooral omdat ik nu even ver zou moeten zijn als waar t de vorige keer is misgegaan...

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad. Het was een hele opluchting om te zien hoe mooi het hartje van ons wondertje klopte. Ik ben vandaag precies 7 weken en 2 dagen in verwachting. Over 3 weken heb ik de intake bij de verloskundige praktijk waar ik weer een echo ga krijgen.

@Knut, Ik kan het me ook heel goed voostellen als je dat meemaakt dat je in de rats zit. Ik ben blij te lezen dat alles in orde is.

@vitanova79, Ik hoop dat je morgen ook alles goed is bij jou en dat je een mooi kloppend hartje gaat zien. Laat je even weten hoe het is gegaan?

p.s: ik was gebruiker 124939 ik heb mijn profielnaam aangepast.

Hoi Knut, kan me idd voorstellen dat je daardoor
flink in spanning hebt gezeten. Maar wat fijn dat de echo goed was! Ik snap je terughoudendheid, maar hoop voor je dat je toch ook wel kan genieten.
Gebruiker123949, fijn dat je echo goed was! Heerlijk om zo'n mooi kloppend hartje te zien. Uhm, ik zie je nieuwe gebruikersnaam nog niet?
Vitanova, spannend morgen je eerste echo. Zeker omdat het de vorige keer mis is gegaan. Wens je wel veel plezier morgen en ik hoop op een goede echo voor je!

Hou,

o knut wat vreselijk spannend,

ik merk ook dat ik deze zwangerschap best onzeker ben, geen idee waarom
wel jammer want je wilt graag genieten
gebruiker 123949 fijn dat alles goed was en vitamnova succes vsndaag
ik mag tien november weer, ben dan tien weten...

Hey allemaal,
Heb paar spannende dagen achter de rug. Maandag avond hebben mijn partner en ik waarschijnlijk een voedselvergiftiging opgelopen. Omdat ik al sinds week 6 aan het spugen ben en dan nu ook nog veel meer ging spugen plus nog diarree erbij kreeg, was dit voor mijn lichaam niet meer te doen. Ik werd dinsdag opgenomen in het ziekenhuis om via infuus de uitdroging tegen te gaan. Vandaag gaat het hopelijk zo goed dat ik weer naar huis mag. Ik mis mijn zoontje en partner heel erg en zei mij ook natuurlijk. Heb nu wel eindelijk eens 2 dagen niet meer gespuugd jippy. Dat voeld echt veeeeel beter. Met de baby is alles goed gelukkig :) volgende week woensdag heb ik nekplooimeting, ook weer spannend.

Hoe gaat het verder met iedereen? Nog meer die zich zo misselijk voelen?

Zo, wat heftig Bliesener! Wel erg fijn als je naar huis mag vandaag en wat een opluchting dat de voedselvergiftiging geen gevolgen heeft gehad voor de baby!
Hoe ging jouw echo vandaag vitanova? Hopelijk heb je kunnen zwaaien naar het scherm :) net als 124939
Ik heb me net ingeschreven bij verloskundige en over 3 weken heb ik termijn echo en combinatie-test. Das de volgende spannende fase ;-)

Zo... Bliesener, dat is dan inderdaad spannend zeg. Gelukkig is alles goed met jullie ukkie.

Fijn dat alles ee goed uitzag @gebruiker124939!

Thanx nog iedereen. Ook mijn echo was gelukkig goed nieuws : we hebben het ♡je zien kloppen en de groei is naar verwachting;-). Natuurlijk is t nu nog erg pril en we zijn nog lang niet uit de gevarenzone maar hiermee heeft onze voorzichtige blijheid wel weer een sprongetje vooruit gemaakt:)

De 25e heb ik de volgende echo en intake. Ik ga weer ff verder met nagenieten....!

Gefeliciteerd allemaal met jullie positieve echo's!
En bliesener wat en schrik! Fijn dat t weer beter gaat en met de baby niks is :)
Ik ben echt aan het aftellen... Nog 4 nachtjes slapen!! Eerste zwangerschap, eerste echo en na al jullie heftige verhalen te hebben gelezen met eerdere zwangerschappen merk ik dat ik steeds slechter ga slapen... Maar goed ik probeer positief te blijven en duim iedere dag dat t goed mag blijven gaan. Maar had nooit bedacht dat die eerste weken zo'n onzekere tijd zijn. Heb meerdere vriendinnen met kinderen maar niks van gemerkt!
Iemand nog tips om t een beetje los te kunnen laten? :)

Terug
Bovenaan