Uitgerekend juni 2015

@ vitanovaIk wacht nog eventjes met me bij te voegen in het uitgerekend lijstje, afwachten op de termijnecho dan weet ik het namelijk precies. deze heb ik over drie weken. of eventueel als ze VK woensdag het al kan zeggen dan vul ik het erbij ;)

Ik wil me ook graag aan komen sluiten bij deze gezellige mamaclub!
Ik zal me even voorstellen: ben 26 jaar en zwanger van ons 2e kindje. We hebben al een dochter van bijna 1 jaar.
We hebben vrijdag al de 1e echo gehad, waarop een mooi kloppend hartje te zien was! Vandaag 9 weken en 1 dag en dus uitgerekend op 6 juni.
Zoals de meeste hier veel last van moeheid en veel misselijk (niet spugen gelukkig..).
Lijkt me gezellig om hier mee te kletsen!

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschap!
Ook ik heb 2,5 week geleden ontdekt zwanger te zijn :) Nu als het goed is 6,5 week. Moet nog een week wachten op de 1e echo!! T is onze eerste zwangerschap dus we vinden t enorm spannend. Vind het fijn om jullie ervaringen te lezen. Ik dacht weinig kwaaltjes te hebben maar toen vorige week de vrouw van moeders voor moeders er was en ik begon te vertellen bleek dat ik toch eigenlijk best wat heb haha, heeeeel erg moe, zere borsten, vergeetachtig zijn, bandenpijn etc. Probeer er ondanks mijn angst wel van te genieten!

Gefeliciteerd voor iedereen die nieuw erbij is :)
Wij hadden afgelopen week de termijnecho. Ik ben 28 mei uitgerekend. Bij de eerste was ik 1 week en 1 dag overtijd dus ik ga er vanuit dat dit nu weer gebeurd. Wel grappig want de eerste was 28nov uitgerekend. Deze x kan het zo zijn dat de baby op zelfde dag geboren wordt als de papa :) we zullen zien.
Met baby was alles goed. Lag wel zo diep en ook achter mijn blaas verstopt dat ik een inwendige echo kreeg. Had ik bij de eerste biet nodig. Gek dat het toch steeds anders is.

Hoi allemaal,wat een grote club wordt het al, leuk om alle verhalen te lezen :) Ik hoop dat iedereen een voorspoedige zwangerschap heeft!Ik heb mij zelf afgelopen week enorm ongerust gemaakt. Ik zat in het buitenland en had elke dag best veel bloedverlies. Ging erdoor twijfelen of het nog wel goed was en voelde me spontaan niet meer misselijk en niet meer moe. Maandag kon ik gelukkig terecht bij de gyn voor echo en deze heeft me kunnen geruststellen; alles is goed! Pffff wat een onzekerheid en rotgevoel.Blijkbaar kun je een nogal snel bloedende baarmoedermond hebben, wat geen impact heeft op de zwangerschap, maar je wel elk wc-bezoek een hoedje laat schrikken!Ik ben nu enorm opgelucht, maar merk wel dat ik nog wat terughoudend ben met blij zijn. Wat een roller-coaster!

Terug
Bovenaan