Uitgerekend juni 2015

Woensdag eerste echte echo bij de verloskundige... En ook gelijk de laatste want al het vervolg word begeleid door het ziekenhuis ivm tweeling :)
Zo'n zin in, maar ook wel super spannend. Hoop dat alles goed is met mijn 2 kleintjes :).
Fijne avond iedereen xx

Wat een hoop nieuwe reacties en wat schrikken voor sommige van jullie.. even niet geweest, dus lukt niet om op iedereen te reageren. .

Een tweeling! Leuk!

Wij hebben volgende week onze eerste echo! Kan niet wachten! Zeker omdat jullie bijna allemaal al een echo gehad hebben!

Na de uren echt afgeteld te hebben vandaag mochten wij om 19.45 bij de verloskundige komen. Ik was zooooo zenuwachtig!! Maarrrrrr we hebben t hartje zien kloppen!! <3 Wauw wat bijzonder is dat zeg :) enorme opluchting! Uit de groei is gebleken dat ik 2 dagen verder ben, nu 7w6d, daarom mochten we de vervolgecho vervroegen en mogen nu 2 december terug komen! Onze uk maakte zelfs al beweginkjes, waar de verloskundige van op keek!
Wij zijn daarna gelijk doorgereden naar mijn moeder want kon nu echt niet meer wachten. Ze was blij verrast, erg leuk om te doen!
Leuk vitanova79 dat bij jouw t nieuws ook goed ontvangen is, heb nog nooit zoiets leuks te vertellen gehad :)

Hee meiden!

Ik heb al een hele tijd niet geschreven, omdat ik me niet goed voelde! Die kwaaltjes breken me soms echt even op. Gelukkig is mijn man echt superlief voor me!

Aan alle nieuwe dames, welkom!
Voor alle dames met mooie echo's: Geweldig om al die positieve verhalen te lezen en dat er hartjes klopte!:)
Toch zijn er ook een hoop mama's die wat meer zorgen hebben, ik duim dat jullie een zorgeloze zwangerschap mogen hebben! Dat we dat allemaal ook mogen hebben!

Hier inmiddels alweer 9 weken en 4 dagen zwanger, gaat supersnel vind ik! Nog 10 nachtjes slapen en dan de echo, dat duurt dan weer wel lang haha. Ik word wel zenuwachtiger naarmate die datum nadert... nieuwsgierig, maar ergens ook angstig of het hartje toch nog wel klopt. Dat was precies 3 weken geleden en in de tussentijd kan er een hoop veranderen. Verder voel ik me wel op en top zwanger door al die kwaaltjes, dus het moet ook wel gewoon goed zitten!

wat leuk om al die berichtjes terug te lezen, idd soms lasting om iedereen te noemen,

fijn dat iedereen ondanks de kwaaltjes geniet,

wij zijn morgen tien weekjes op weg, en morgen weer een echo...

blijf het weer reuse spannend vinden, wij hebben het alleen verteld en ouders en broers..

voor de rest nog niet, maar als morgen alles goed is, kan ik het denk ik niet langer voor me

houden...pff

Hallo allemaal,

Ook ik kan mij aansluiten bij dit forum, afgelopen weekend erachter gekomen dat ik (Wij)zwanger zijn van ons eerste kindje.
Vanochtend de VK gebeld en inmiddels 7 weken en 4 dagen zwanger :).. volgens de berekeningen ben ik 25 juni 2015 uitgerekend.
Helaas kan ik niet alle berichtje terug lezen, maar ik hoop dat alle zwangerschappen
goed verlopen!..

Wanneer hebben jullie het vertelt aan andere van de zwangerschap? ik heb 28 november mijn 1e echo spannend!! daaruit kijken wanneer wij het gaan vertellen.

Ik hoop veel goede berichtjes te horen hier!

Groetjessss...

Hallo allemaal....

Vandaag 1e en gelijk laatste echo gehad bij de verloskundige...

Gelukkig gaat het met beide kindjes goed! Ik was zooo super blij om de 2 hartjes weer te zien kloppen.... Onbeschrijfelijk.
Vanaf nu gaat alles verlopen via het ziekenhuis.
Ik ben nu 8,5 weken zwanger.
2 december moeten we weer naar het ziekenhuis. Beide kindjes hebben wel een eigen zak en eigen placenta. Wat volgens artsen gunstiger is dan als ze alles moeten delen!! Ik hoop dat ik me verder wel wat beter ga voelen over een aantal weken, want iedere ochtend train ik me ademhaling om maar niet te hoeven spugen, en de hele dag smaakt me niks. Echt niks!! En als ik s'avonds op bed lig dan krijg ik trek!! Hihi
Ik hoop voor iedereen een voorspoedige zwangerschap. Tot snel weer xxxxx

Terug
Bovenaan