Uitgerekend juni 2015

Heeft er trouwens iemand tips wat te doen bij verstopping? Heb erg last daarvan!! :-( op aanraden van de dokter lactulose gekocht, dit werkte dezelfde dag maar nu 2 dagen later niet meer en mijn buik staat op knappen! Ik beweeg veel, drink veel, eet voldoende fruit en groente.......

@gebruiker172134: Dubbel gefeliciteerd en welkom! Wat bijzonder:)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik moet googelen wat een schizis is maar je hebt als ik t zo lees dan al wel wat extra zware mamabagage. Ik wens je een fijne zwangerschap.

@lon87 misschien kan Kellogs fiber je uit de brand helpen?

Vilanova79

Schisis is het woord waar vroeger HAZELIP voor werd gebruikt ;-).
Ze had een lip kaak en gehemelte spleet...
Maar lip is gesloten en neusje is al 3x gecorrigeerd. Zachte (achterste) gehemelte is al gesloten. Alleen kaak spleet moet nog en harde gehemelte moet nog, maar dat word pas gedaan als haar volwassen hoektanden doorkomen. Dus dat duurt (gelukkig) nog wel even....
Voor deze zwangerschap slikt ik extra foliumzuur. Dat is helaas gewoon preventief want het was een "schoonheidsfoutje". Aangezien het bij ons niet in de familie zit ofzo...
Ik hoop dat de kindjes in mijn buik wel een gaaf gezichtje hebben... Maar als dat niet zo is. Zijn ze net zo welkom...!!

Fijne dag iedereen. :)

Enneh, lon87 ik had er ook heel erg last van, maar nadat ik van de week een vieze vette pizza op had is het omgedraaid naar de andere kant... Maar dat is altijd beter dan zoveel moeite doen dat je er een trosje druiven van aan je kont krijgt hihi. Ik ben dus 9 weken en heb nu al weer aambeien :-(

Zo, na een aantal dagen best wat terug moeten lezen. Sorry als ik iemand vergeet!
@lon87 : vandaag de echo gehad toch? En @geesje77 ook de 2e echo als ik me niet vergis?

Bliesene, wat vervelend dat je zo ziek was en van je opname, fijn dat je inmiddels weer lekker thuis bent.
Gebruiker172134, welkom hier en gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk een tweeling zeg.

Nijntj1, fijn dat jij ook een tweede goede echo hebt gehad!

Van mijn kant weinig te melden, alles gaat z'n gangetje en overmorgen hebben we de 2e echo. Als dan alles goed is gaan we het leuke nieuws ook vertellen aan iedereen die het nog niet weet. (en er zijn er al best veel die het wel weten haha)

Wij hebben t gisteren onze ouders en mijn broers verteld toen zij op visite kwamen ivm mijn man zijn verjaardag afgelopen week. Iedereen super blij natuurlijk: het is de eerste kleine voor beide kanten;-)
Ik ben ook benieuwd naar evt. echoverhalen en wens wie er een voor de deur heeft staan: sterkte met wachten en hopelijk kunnen jullie weer van de bijzondere beelden genieten! Liefs

Terug
Bovenaan