Uitgerekend juni 2015

Goedemiddag allemaal
Mijn naam is Jennifer Avery 24 jaar en woon samen met mijn vriend Jip ook 24 vanaf december 2013
Wij zijn ook zwanger en ben momenteel 11 weken en 1 dag zwanger uitgerekend op 6 juni.
Vind het allemaal erg spannend want heb al 2 miskramen gehad dit jaar. Ik heb ontzettend veel last van kwaaltjes zoals misselijkheid, veel spugen, buikpijn en erg moe.
Donderdag heb ik een echo en heb echt zin om mijn kleintje weer te bewonderen benieuwd hoe het gaat.
Owja voordat ik het vergeet allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan

Welkom,@gebruiker870455 en gefeliciteerd!!! Ik wens je dat dit keer alles goed mag blijven gaan. Je bent inmiddels ook weer een dagje dichter bij donderdag...:) Misschien kun je ff je gebruikersnaam aanpassen in je profiel, dat leest en schrijft wat makkelijker. Je kunt jezelf ook in het uitgerekend lijstje zetten als je wilt. Daarin houden we per persoon ontwikkelingen bij waardoor we een overzichtje hebben en we makkelijker met elkaar mee kunnen leven.

Enkele dagen niet hier geweest en toch weer een hoop gemist, alles even
terug lezen! Gefeliciteerd voor iedereen die nieuw erbij is en welkom natuurlijk:) En gefeliciteerd
allemaal met jullie positieve echo's!

Spannend Gebruiker870455: Ik heb een dag later dan jou de termijnecho. Ik ben vandaag alweer 10 weken en 3 dagen zwanger!

@hier: de kwaaltjes worden minder jeeeeeh dacht ik! En toen kwam het van
het weekend weer haha. Vandaag gaat het tot nu toe goed, dus ben ik
blij mee! Verder echt aan het aftellen naar vrijdag! Nog 4 nachtjes
slapen, lijk wel weer een kind:p Verder gesprek met manlief gehad en hij
is er echt zeker van dat het goed zit en ik hoop echt dat hij gelijk
heeft! Het is alweer 4 weken geleden dat ik mijn vroege echo met kloppend hartje had, dus
eigenlijk is het wel snel gegaan! Hoop dat ons kindje goed gegroeid is
en het hartje nog steeds stevig klopt, meer kun je je uiteindelijk ook niet wensen.
Als dan alles goed is ga ik langs bij de ooms en tantes die in de buurt
wonen en de rest bel ik op. Dan kunnen we het daarna via facebook
kenbaar maken:D We hebben zo’n leuk idee vinden wij, maar die hou ik nog
even voor mezelf hihi!

Hallo allemaal,

Lang niks laten horen, maar ben er weer. Voor alle zwangere vrouwen......gefeliciteerd.

Het lijkt erop dat de kwaaltjes hier wat minder worden, de pijn in mijn bekken wordt al meer voelbaar. Donderdag kan ik gelukkig bij de fysio weer terecht. Ben nu 10 weken. Nog een weekje en dan hebben wij ook eindelijk een echo.

Ik heb best van die onzekere dagen, zou alles nog goed zijn van binnen? Een zwangerschapstest laat zien dat je zwanger bent en ik merk het ook wel aan mijn lichaam, maar toch! Het aftellen is nu begonnen!!!!!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Wij hebben gister de eerste echo gehad! Alles zag er goed uit, het bewoog lekker en hartje klopt ☺
t was wel beetje onduidelijk hoelang ik precies zwanger ben.. Waarschijnlijk vijf dagen korter dan wij dachten.. over twee weken weer een echo om de termijn vast te stellen. Waarschijnlijk dus rond 19 juni uitgerekend ipv 14 juni.

Ik voel me nog steeds niet heel goed.. veel moe en misselijk.. maar t is voor t goede doel!

Terug
Bovenaan