Uitgerekend juni 2015

Jeetje @Bo dan moet jij lang wachten! Respect dat je dat volhoudt meis! Op naar volgende week!;-)

@8mamalove8: Wat fijn!!! Gefeliciteerd met de goede echo! Over twee weken weet je de precieze datum!!;-)

Hier alles goed, echt aan het aftellen tot de termijnecho van vrijdag, tevens onze tweede, want de vroege echo is alweer 4 weken geleden!:)

hallo allemaal,

Tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Ook ik heb hier erg veel last van kwaaltjes, bijna de hele dag door misselijk en heel erg moe. Wat fijn om te lezen dat het bij iedereen zo goed gaat! Het blijft toch spannend. 26 nov. heb ik mijn tweede echo, het is dan 3 weken geleden dat ik mijn eerste echo heb gehad. Ik hoop dan te kunnen melden dat alles nog steeds goed. Aan de hormonen zal het in elk geval niet liggen hihi. grtjs

Hallo allemaal!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!Ook ik ben zo'n gelukkigerd die me mag aansluiten bij dit topic :) Ongeveer 14 juni verwachten mijn man en ik ons eerste kindje.
Ik vind het leuk om al jullie berichtjes te lezen (heb net alle vorige berichtjes gelezen in dit topic) en het lijkt me leuk alle zwangerschapservaringen met jullie te delen.
4 november heb ik een echo gehad en hebben we een klopend hartje gezien!20 november (morgenavond), hebben we de termijn echo, spannend!

eergisteren de termijnecho gehad! alles was helemaal goed en onze kleine uk is erg beweegelijk! 13 juni is nu de datumover 4 weekjes weer terug en dan kunnen we hopelijk zien wat het wordt!

Dankjulliewel voor het warme welkom!
Donderdag de termijnecho gehad en alles zag er gelukkig goed uit. Wat ontzettend leuk om het kindje te zien bewegen, zeg!
@nijnfijn, dat jouw termijnecho ook zo goed was.Wat bijzonder dat je over vier weken alweer een echo hebt. Of is het voor een prenatale screening? Ik dacht altijd dat je het geslacht pas kon zien op een 20 weken echo... Of laat je het bepalen aan de hand van de 'nub' methode?

Terug
Bovenaan