Uitgerekend juni 2015

Jaaaaa alles was vrijdag goed met de baby!! Schedeldakje is dicht, armpjes en
beentjes zijn aanwezig, maagje is er ook, dat is belangrijk met deze
termijn, dus hij of zij kan eten. We hebben het hartje gehoord, wat is
dat bijzonder! Ik ben 9 juni uitgerekend, dus nu 11 weken en 6 dagen! Morgen 12 weken woehoe!! We
zijn zo gelukkig!!! Ik zit echt op een roze/blauwe wolk:D Zo gelukkig en alle onzekerheden
zijn gewoon echt weg!! Ik geniet nu al van mijn groeiende buik. Mensen
zien al wel echt dat ik zwanger ben en dat is leuk:D De kwaaltjes worden
echt minder, dus dat is heel fijn vind ik! Het is gewoon echt genieten
nu!! Woensdagavond hebben we controle bij de verloskundige, dus dan
hopen we het hartje weer te horen!

@Wolfje en Nijntje: fijn datjullie echo ook goed was!!:D

Wat fijn al die goede echo's! Nog 2 nachtjes en dan zijn wik ook aan de beurt!

Wel heel lief vandaag, onze dochter gaf een kus op mijn buik toen ik zei dat er een baby inzit.

Oh wow, wat een leuke berichtjes. Lekker van genieten allemaal!!! Wij hebben morgen bij als t goed is 9w2d onze tweede echo.....vind t zoooo spannend! Nu heeel moe dus proberen te slapen.

Hey hoe is t hier met iedereen? Wij hadden gisteren weer een goede echo! Hebben de kleine wat zien bewegen met armpjes en beentjes:) ik bleek al wat verder dan verwacht: mijn uitgerekende datum is 3 dagen nr voren gehaald en staat nu dus op 25-6.

@Bo 1981 spannende dag voor jou,hoe laat heb jij je echo?

Jippie!!!!!! Een goede echo gehad, zo opgelucht!

Moest wel een inwendige echo uiteindelijk, omdat de kleine spruit zich goed achterin had verstopt!

Ben nu 11 weken en 4 dagen, 13 juni uitgerekend.

Zo leuk iedere keer de positieve echo's!!

Wij mogen maandag weer, de termijn echo. .

Ik voel me inmiddels een stuk beter.. nog steeds wel in de ochtend misselijk, maar t heeft niet meer de overhand.. wel heel erg moe, dus nog regelmatig samen met mijn kleine jongen een middagtukkie doen..

Fijn @Bo 1981! En jij lekker aftellen @8mamalove8, zo met weekend er vlak voor gaat t best snel ineens:)

Ik mag niet klagen qua kwaaltjes. Merk alleen dat ik echt ontzettend moe ben en mijn hoofd voelt de hele dag zwaar. Verder schreeuwt mijn lijf nu soms om eten, terwijl ik dat normaal soms gewoon kon vergeten....:)

Terug
Bovenaan