Uitgerekend juni 2015

Fijn om te lezen dat het bij iedereen zo goed gaat. Vandaag echo gehad 10 weken en 2 dagen onderweg nu. Uitgerekende datum klopte precies deze is nog steeds 22-06-2015. Ik was opgelucht en blij om te zien dat alles goed is maagje, hartje etc. Zag er goed uit. Ik vond het erg fijn dan de vk de tijd nam voor de echo we hebben er extra lang van kunnen genieten. Vandaag ook kraamzorg geregeld, zijn er al meerdere die dit gedaan hebben?

Ooooow meiden wat fijn al die goede echo's! Genieten allemaal!:D

Kraamzorg nog niet geregeld, omdat ik overstap naar een andere zorgverzekeraar;-) Dus de verloskundige vertelde gisteravond bij de controle dat ik dat dan beter in januari aan kan vragen!

Huh? Hij heeft een deel niet geplaatst:

Jeeeeeeeeh nu dus ook de 12 weken voorbij, vandaag 12 weken en 2 dagen
ik ben echt helemaal in de gloria haha! Gisteren op controle geweest bij
de VK en we hoopten het hartje te kunnen horen, maar de kleine zit zo
verstopt:p Ze denkt dat mijn baarmoeder naar achter ligt. Dus ze wilde
ons niet zo naar huis sturen, dus maakte ze een echo. Ze is daar nog
voor aan het leren, maar de vroege echo’s tot en met 14 weken heeft ze
nu onder de knie. Mijn blaas was leeg, dus was niet heel goed beeld. We
zagen het hartje weer kloppen en de kleine was heeel actief! Heel ander
beeld dan vrijdag, want toen lag hij/zij stil. Manlief en ik denken
allebei dat het een meisje wordt hihi! Op 22 december weer controle, dan
ben ik alweer 16 weken. Gaat eigenlijk harstikke snel! Vrijdag heb ik
weer een echo bij haar, ze zocht studiemateriaal om te oefenen, dus ik
heb me aangeboden. Superleuk, want mams gaat mee:D En dan dus met een
volle blaas hihi!

Wat leuk @babbeltje90 en extra echo! Das altijd leuk! ☺ kom maar op met die oefen echo's..

@Luckyone ook weer fijn, en goede echo!

Hier nog geen kraamzorg geregeld.. eerst even de termijnecho afwachten..

@vitanova79 die vermoeidheid is lastig hè?! Bij mijn eerste zwangerschap verdween t redelijk tussen de 14 en 35 weken.. daar hoop ik nu weer op!

Wat gaaf dat je zo veel echo's kunt krijgen. Het gaat idd allemaal best snel voorbij. Al kan ik niet wachten tot het 29 december is Hihi. Op deze dag weer controle bij de vk en later op de dag een geslachtsbepaling. Echt super fijn om dat lezen dat het bij iedereen zo goed gaat.

hoi hoi allemaal..

was er een tijdje niet...maar leuk al die nieuwe moeders, gefeliciteerd

en al die mooie echo's..nog drie dagen en dan zijn we 13 weken onderweg...

hellaas voor ons voorlopige geen echo's meer, wel erg jammer....

pas weer in januarie de 20 weken echo...

heb weinig klachten los van extreme moeheid en bandenpijn....pfff

geniet allemaal van jullie zwangerschap....

@ Wolfje7Geen prenatale screening, gewoon een extra echo bij verloskundige omdat ze dan zou kunnen zien wat het wordt en wij dit graag willen weten. 20 weken echo is in het ziekenhuis en dan willen ze niet altijd over geslacht gaan heb ik ergens gehoord. hopelijk kunnen we het over 3 weekjes zien wat het wordt!
Volgens de nub-theorie meende de verloskundige dat het een jongetje zou zijn. Ik ben benieuwd! Want iedereen zegt dat het een meisje wordt. eens kijken wie gelijk krijgt! Kraamzorg heb ik al aangevraagd en ook al alle informatie van gekregen.morgen precies twaalf weekjes! Yeeyy 1e trimester al voorbij hihi.kijk uit naar 17 dec. voor de echo en dan als we het kunnen zien is dit een leuk kerstcadeautje voor de opa's en oma's : een kleindochter of een kleinzoon.

Hallo allemaal graag klets ik met jullie mee. Zwanger van de 2e en uitgerekend op 12juni 2015. We zijn heel blij en verrast dat het zo snel gelukt is.

Terug
Bovenaan