Uitgerekend juni 2015

Spannend om af te wachten wat het wordt vooral als je het heel graag wilt weten. Hier is kraamzorg ook al geregeld, gisteren de papieren van binnen gekregen. @ mells85 gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom in het juni clubje.

Vanmorgen weer een echo gehad! Heerlijk naar een druk bewegend mensje kunnen kijken! Uitgerekende datum is vastgezet op 18 juni.

Als alles goed blijft gaan pas weer met twintig weken een echo (ergens halverwege januari denk..). Dat duurt dan toch wel weer lang!

Wij willen niet weten wat t wordt, bij de eerste wisten we het ook niet.

@Mells85 gefeliciteerd!

hoi hoi.,...

wij komen het eventueel pas met de 20 weken echo in januari te weten wat het wordt..

maar belangerijkste is dat het gezond is..al ben ik wel erg benieuwd...

bij ons is kraamzorg ook al geregeleld, en lieve vriendin komt kramen...zo gaaf.

volgende week weer een gewone controle,,,en geen echo....

fijn dat het met iedereen super gaat....

Hoi dames,

Sorry heb nu pas tijd om te reageren! Druk gehad en manlief ligt met
zware koorts op bed en ik heb ook nog verhoging gehad, gelukkig geen
aanhoudende hoge koorts, want dat is dan ook nog gevaarlijk voor de
baby! Nu gaat het weer goed:D

Vrijdag was ik natuurlijk proefpersoon en hebben mijn moeder en ik 25
minuten naar de kleine kunnen kijken:D Zij/hij was aan het drinken,
prachtig om te zien! En weer heel erg actief. Verder ook de handjes bij
het gezicht, alsof hij/zij al wilde duimen zij de verloskundige. Echt
wauw! En die volle blaas hielp dus! Vandaag alweer 13 weken zwanger!

Fijn dat alles goed gaat met iedereen:D ik ben op 20 januari precies 20 weken zwanger en dat is de dag dat we precies 8 jaar geleden verkering kregen hihi:p

Wij willen niet weten wat het wordt! We denken allebei een meisje! Ik praat al heel veel in de zij vorm, heel onbewust, dus dat is wel apart! Ik heb 22 december weer controle;-)

@Mells85: gefeliciteerd!

25 minuten lang naar je ukkie kijken @babbeltje90 wat heerlijk!!! T blijft zo bijzonder!

Bij de eerste was ik er van overtuigd dat t en meisje was.. verrassing! T was toch echt een jongen.. hihi

Idd belangrijkste is dat het gezond is. Lijkt me fijn dat je vriendin komt kramen.dan is het al vertrouwd.
@babbeltje dat is minder dat je koorts hebt gehad. Fijn dat alles nu goed is bij jou. Supergaaf dat je zo lang naar de kleine uk hebt kunnen kijken.

Is bij anderen ook al de kwaaltjes verminderd? Hier gaat het al gelukkig steeds beter.

Wij dachten bij de vorige ook dat het een meisje is maar het is toch echt een jongen ha ha.

We hebben morgen de geslachtsbepaling :) ben vandaag precies 15 weken rond. Vind het echt spannend. Ik zou het echt leuk vinden om nu een dochter te krijgen. Maar 2 jongens is ook leuk, als het kind maar gezond is.

Gisteren had ik weer controle en we konden voor het eerst het hartje horen. Ze had nog steeds moeite om het hartje te vinden omdat de kleine zo laag en diep verstopt zit.

De 20 weken echo hebben wij pas 5 januari. Fijn om dan nu nog een pretecho tussen te hebben.

Ik kan de kleine wel al lichtjes voelen. Zijn er meer die al iets gevoeld hebben? Is natuurlijk voor de meesten nog erg vroeg.

Terug
Bovenaan