Uitgerekend juni 2015

Fijn zeg dat de klachten afnemen. Bij mijn eerste zwangerschap bleef de vermoeidheid aanhouden tot het einde, maar ik merk nu echt een verschil. De misselijkheid is nagenoeg weg en voel me echt al weer fitter.

Wel gestart met fysio vanwege bekkenklachten. Mijn bekken staan al wel weer scheef t.o.v. elkaar. Dus even goed in de gaten houden. Ik ga nu om de twee weken naar de fysio, omdat het tot nu toe best goed gaat m.b.v. de dagelijkse oefeningen.

Sarah geeft nu elke dag kusjes op mijn buik, zo lief om te zien!

He allemaal! Ik heb zo'n beetje om de dag meegelezen, maar kon niet meer inloggen! Tot ik het knopje full site ontdekte haha.
Dusss even geleden dat ik zelf wat geschreven heb, maar ben helemaal op de hoogte.
Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat. Gefeliciteerd mells85 en gezellig dat je mee komt kletsen.
En wat vervelend die extra echo's babbeltje, haha. Leuk hoor om zo lekker uitgebreid te kijken naar de kleine.
@Bliesener, veel plezier morgen bij de echo! Spannend hoor, wat zal het zijn?! Mag iedereen het ook weten of houden jullie het voor je?
En hoe zit dat bij de rest die het ook willen weten?

Wij hebben 17 december weer een echo bij de vk, met 15 weken 4 dagen. (zelfde dag als jij zag ik Nijntj1) Extra controle omdat ik cystes heb op mijn eierstok. Ik zie het maar als een extra momentje om naar de kleine te spieken en hopelijk kunnen ze het geslacht dan ook zien.
Zo eindelijk even kunnen laten weten dat ik er ook nog ben haha.

Hebben de echo gehad. Zo leuk om de kleine weer te zien en te horen. Dan was ik ook nog stomverbaasd dat mijn wens is uitgekomen :) we krijgen een meisje!
Zo leuk vind ik dat. De grote broer krijgt een zusje. Oh heerlijk, morgen lekker eerste meisjes setje aanschaffen ha ha. Kan ik helemaal los gaan.

@ Daantje12 iedereen mag van ons weten dat we een dochter erbij krijgen. Vind ik leuker, kan zoiets toch niet voor mij houden ;). Alleen de naam houden wij geheim.

Ha wat leuk, @Bliesener! Veel plezier met shoppen:)
@Daantje12 fijn ook weer van jou te lezen.
Wij hebben besloten toch maar de combitest te doen ook al zegt t niet zo heel erg veel. Als er iets ernstig mis is willen we dat toch graag weten al is t enkel om ons dan zo goed als mogelijk voor te bereiden op de kleine die komen gaat. Ik vind t echt heel spannend.
We twijfelen nog een beetje of we t geslacht strax willen weten of niet. De verrassing vh niet weten lijkt me leuk maar de shop en kamertje-klus voorpret lijken me ook erg leuk!!! Ach...We hebben nog even;-)

Bliesener wat leuk dat je een meisje krijgt. Veel shopplezier ;) wij mogen nog geduldig 3 weken wachten om er achter te komen wat het wordt. Beide oma's gaan mee met deze echo dus wij gaan het niet geheim houden wat het word. Alleen de naam gaan wij voor ons houden.

Wat leuk Bliesener, een dochter! Eerste meisjeskleertjes al gekocht? Hihi.

En toch spannend ja Vitanova, de combinatietest. Maar komt vast goed! En of je het geslacht wil weten kan je idd nog genoeg over nadenken haha.
Wij houden het geslacht ook niet voor ons hoor, bij onze dochter wist ook iedereen het. Al aan het nadenken over een leuke manier om het te vertellen tegen de familie. Heb je tegenwoordig ook hele genderreveal feestjes voor haha. Dat gaat mij persoonlijk een beetje te ver hoor ;-)
De naam houden wij inderdaad ook wel geheim!

@8mamalove8:
Jaa het blijft zo bijzonder!! Hihi dat zou inderdaad ook goed kunnen, maar met een zoon zijn we uiteraard ook blij. Hoe cliché, maar zo waar: als het maar gezond is! Dat is het belangrijkste!

@luckyone: idd het belangrijkste dat het gezond is! Ben ook blij dat alles weer goed gaat. Manlief is nu vandaag weer naar het werk. Zaterdag was hij helemaal opgeknapt! Mijn kwaaltjes zijn echt helemaal over!! Spannend over drie weken weet je wat het wordt!!

@Bliesener: Hihi leuk dat raden! En nu willen jullie het weten en wordt het een dochter! Heerlijk voor haar twee broers die haar kunnen beschermen!! Bijzonder om het hartje te horen he! Ik ben blij dat ik het gehoord heb met de termijnecho in het ziekenhuis, want bij de verloskundige pas, konden we het niet horen. Hopelijk de 22e december bij controle wel, dan bijna 16 weken! De 20-wekenecho’s voor volgend jaar kunnen nog niet ingepland worden. Zo balen, moet dus iedere week bellen! Ik heb de kleine nog niet gevoeld, maar hoop haar of hem wel voor de 20-weken te kunnen voelen:D Weet alleen niet wat je dan voelt, kun jij het een beetje uitleggen? Misschien kunnen we het dan herkennen! Have fun met shoppen he!
@ BO 1981: wat bijzonder dat je dochter kusjes geeft op je buik! En fijn dat het nu goed gaat met die dagelijkse oefeningen!!!

@Daantje12: Haha fijn dat je er weer bent! Jaaa is heerlijk! Nu op naar de 20-weken echo! Wij willen het niet weten, met name ook omdat ik het dan niet voor me kan houden en we het niet met mensen willen delen, want nieuwsgierig ben ik wel;-) Je moet het zeker zien als extra momentje om naar de kleine te kijken! En kunnen die cystes kwaad en halen ze ze weg of?

@vitanova79: Spannend de combinatietest! Je kan het altijd nog bepalen of je het wil weten;-)

Hier alles goed! Genieten van mijn groeiende buik (morgen 14 weken!!), gaat echt nu al hard bij mij! Iedere week maak ik een foto, superleuk! en druk het zwangerschapsbeleid e.d. aan het doorlezen. Net ook besproken met mijn leidinggevende. Vrijdagochtend nemen we het nog even samen goed door. Ook qua verlof en vakantiedagen e.d. Mijn zwangerschapsverklaring heb ik al ingeleverd en standaard staat het in de computer op 29 april met verlof, maar ik wil 4 weken met verlof en dan nog vakantie daarvoor opnemen;-) Dus even puzzelen en dan vrijdag definitief schriftelijk doorgeven hoe ik het wil hebben en dan is dat ook geregeld!

Verder ben ik overgestapt naar een andere zorgverzekeraar en collectief, dus scheelt nog eens 20 euro per maand. Dus nu goed verzekerd voor de komst van de kleine;-)

@ babbeltje90, dat gevoel kan per x en per persoon verschillen. Bij mij in het begin voelde het als een goudvisje wat in je hand beweegt. Heel licht gevoel. Nu voel ik meer plopjes en licht duwen. Ze duwd vooral als haar broertje op mij ligt om te kroelen in bed. Sommige zeggen dat het voeld als vlinders in je buik. Heb ik zelf nooit zo gevoeld.
Maar geloof mij op begeven moment is er geen twijfel meer mogelijk en weet je dat je de kleine hebt gevoeld ;)
Ik merk ook dat het moeilijker te voelen is als je steeds druk bezig bent, pas met rust kan ik haar af en toe voelen.
Ik verheug mij er al op om haar dagelijks te kunnen voelen. Dan heb je echt contact :)

Heb helaas nog geen kleertjes gekocht, is nogal druk nu bij ons. Maar de eerste roze cadeautjes zijn al binnen ha ha

Terug
Bovenaan