@8mamalove8:
Jaa het blijft zo bijzonder!! Hihi dat zou inderdaad ook goed kunnen, maar met een zoon zijn we uiteraard ook blij. Hoe cliché, maar zo waar: als het maar gezond is! Dat is het belangrijkste!
@luckyone: idd het belangrijkste dat het gezond is! Ben ook blij dat alles weer goed gaat. Manlief is nu vandaag weer naar het werk. Zaterdag was hij helemaal opgeknapt! Mijn kwaaltjes zijn echt helemaal over!! Spannend over drie weken weet je wat het wordt!!
@Bliesener: Hihi leuk dat raden! En nu willen jullie het weten en wordt het een dochter! Heerlijk voor haar twee broers die haar kunnen beschermen!! Bijzonder om het hartje te horen he! Ik ben blij dat ik het gehoord heb met de termijnecho in het ziekenhuis, want bij de verloskundige pas, konden we het niet horen. Hopelijk de 22e december bij controle wel, dan bijna 16 weken! De 20-wekenecho’s voor volgend jaar kunnen nog niet ingepland worden. Zo balen, moet dus iedere week bellen! Ik heb de kleine nog niet gevoeld, maar hoop haar of hem wel voor de 20-weken te kunnen voelen
Weet alleen niet wat je dan voelt, kun jij het een beetje uitleggen? Misschien kunnen we het dan herkennen! Have fun met shoppen he!
@ BO 1981: wat bijzonder dat je dochter kusjes geeft op je buik! En fijn dat het nu goed gaat met die dagelijkse oefeningen!!!
@Daantje12: Haha fijn dat je er weer bent! Jaaa is heerlijk! Nu op naar de 20-weken echo! Wij willen het niet weten, met name ook omdat ik het dan niet voor me kan houden en we het niet met mensen willen delen, want nieuwsgierig ben ik wel;-) Je moet het zeker zien als extra momentje om naar de kleine te kijken! En kunnen die cystes kwaad en halen ze ze weg of?
@vitanova79: Spannend de combinatietest! Je kan het altijd nog bepalen of je het wil weten;-)
Hier alles goed! Genieten van mijn groeiende buik (morgen 14 weken!!), gaat echt nu al hard bij mij! Iedere week maak ik een foto, superleuk! en druk het zwangerschapsbeleid e.d. aan het doorlezen. Net ook besproken met mijn leidinggevende. Vrijdagochtend nemen we het nog even samen goed door. Ook qua verlof en vakantiedagen e.d. Mijn zwangerschapsverklaring heb ik al ingeleverd en standaard staat het in de computer op 29 april met verlof, maar ik wil 4 weken met verlof en dan nog vakantie daarvoor opnemen;-) Dus even puzzelen en dan vrijdag definitief schriftelijk doorgeven hoe ik het wil hebben en dan is dat ook geregeld!
Verder ben ik overgestapt naar een andere zorgverzekeraar en collectief, dus scheelt nog eens 20 euro per maand. Dus nu goed verzekerd voor de komst van de kleine;-)