Uitgerekend juni 2015

Dankjewel vitanova! Dat doe ik ook zeker!! Tussen de 16 en 20-weken gaat het bij iedereen vrij hard heb ik me laten vertellen!;-) Dus lekker iedere week een buikfoto maken, dan zie je het verschil echt goed! Ik ben dat gaan doen vanaf het moment van de termijnecho en dan iedere week op dezelfde dag zeg maar!

Ik maak elke maand een foto :) zijn het in begin nu zelfs vergeten. Maar heb de 3 manden foto en daar zie je al een behoorlijke buik. Met Florian had ik ook snel een buik die aan het einde echt emens groot was.
Wij hebben natuurlijk al een babykamer. We halen nu alleen wat meisjes dingen erbij :) voor Florian moeten wij een grote jongenskamer uitzoeken. Ben benieuwd wat hij daarvan vind.

hallo alle mama's ik ben nu een moeder van 30 jaar en heb een dochter van bijna 10 jaar en heb een vriend van 31 en die is nog geen papa en we krijgen nu een eeneiige tweeling en ben nu 16 weken en ben gister bij de gynaecoloog geweest en echo gehad en blijkt dat de eene baby meer vrucht water had dan de ander volgende week weer terug om te kijken of het dan wel goed is en anders word ik door gestuurd naar leiden heel jammer had graag gewoon in gouda gebleven maar helaas en hopen dat het maar goed is met de kleintjes is zo spannend allemaal in begin was ik heel misselijk en spugen maar nu gelukkig allemaal goed wel als ik eet dat ik opboert en dat ik soms het zuur krijg maar voor der rest gelukkig allemaal goed allemaal succes met de zwangerschap liefs mina

Welkom gebruiker724280 en gefeliciteerd!
Het is ook een onwerkelijk iets zo'n zwangerschap, zeker als je er nauwelijk wat van merkt. Inderdaad misschien wel fijn als je leven gaat voelen enzo, hopelijk komt dan ook wel het "verliefde" gevoel voor je kleintje. Bij mij was het nu aan het begin ook echt minder sterk dan de eerste keer. De laatste weken ben ik er pas echt meer mee bezig dat ik zwanger ben en nu we het geslacht weten al helemaal! Voor mij persoonlijk maakt het dat ook veel tastbaarder.
Ik moet jullie nog even in spanning houden trouwens ,want mijn familie weet het nog niet en zuslief kan hier nog weleens meelezen haha.

Fijn dat je een goede uitslag had van de conbitest knut! En vitanova een goede echo! Was de rest ook goed? Misschien lees ik eroverheen, sorry dan!

Mooie buik al babbeltje! Die van mij is ook al echt zichtbaar gegroeid, ondanks dat ik nauwelijks wat aangekomen ben tot nu toe. Heerlijk om te showen he haha.
En fijn dat jullie al geslaagd zijn voor het kamertje ,leuk om te gaan klussen ook en de boel in te richten. Staat zo te horen ruim op tijd klaar bij jullie haha.

En welkom en gefeliciteerd Mina!
Een tweeling, extra bijzonder lijkt me dat..
Wel ff spannend tot de volgende echo, hopelijk is alles goed en mogen jullie in gouda blijven.

Welkom gebruiker645903 en van harte gefeliciteerd!!! Wauw een tweeling, ik hoop dat alles goed is en dat jullie in gouda mogen blijven! Even spannend dus!

Dankjewel @Daantje12 :D Leuk dat hij bij jou ook al zichtbaar is gegroeid!! Ik ben helemaal niets aangekomen nog! Maandag maar even met de verloskundige bespreken of dat erg is, ik heb geen idee! Jaaaa heerlijk :D Haha het staat idd ruim van tevoren klaar:p

Wow even wat terug moeten lezen, maar geweldig alle goede berichten. Welkom mina, super speciaal een tweeling ik duim voor je dat alles goed is. @ nannesie welkom in het juni clubje.
Gaaf dat jullie buikje al zo goed aan het groeien is, ben zelf pas halve kilo bijgekomen dus mag ook niet klagen. Het aankomen van gewicht zegt niets over de groei van je baby dus zou me er niet al te druk om maken. Ik moet nog 1,5 week wachten voor de echo om te zien wat we krijgen. Vind het erg spannend, ik hoop dat alles nog steeds zo goed is zoals bij de eerste twee echo's.

Terug
Bovenaan