Welkom gebruiker724280 en gefeliciteerd!
Het is ook een onwerkelijk iets zo'n zwangerschap, zeker als je er nauwelijk wat van merkt. Inderdaad misschien wel fijn als je leven gaat voelen enzo, hopelijk komt dan ook wel het "verliefde" gevoel voor je kleintje. Bij mij was het nu aan het begin ook echt minder sterk dan de eerste keer. De laatste weken ben ik er pas echt meer mee bezig dat ik zwanger ben en nu we het geslacht weten al helemaal! Voor mij persoonlijk maakt het dat ook veel tastbaarder.
Ik moet jullie nog even in spanning houden trouwens ,want mijn familie weet het nog niet en zuslief kan hier nog weleens meelezen haha.
Fijn dat je een goede uitslag had van de conbitest knut! En vitanova een goede echo! Was de rest ook goed? Misschien lees ik eroverheen, sorry dan!
Mooie buik al babbeltje! Die van mij is ook al echt zichtbaar gegroeid, ondanks dat ik nauwelijks wat aangekomen ben tot nu toe. Heerlijk om te showen he haha.
En fijn dat jullie al geslaagd zijn voor het kamertje ,leuk om te gaan klussen ook en de boel in te richten. Staat zo te horen ruim op tijd klaar bij jullie haha.
En welkom en gefeliciteerd Mina!
Een tweeling, extra bijzonder lijkt me dat..
Wel ff spannend tot de volgende echo, hopelijk is alles goed en mogen jullie in gouda blijven.