Uitgerekend juni 2015

@ Babbeltje ha ha je hebt echt de juiste naam gekozen lol ;)
Je enthousiasme komt goed over ha ha.
Fijn dat alles goed gaat met de baby.

Ja wij hadden de babykamer bij de eerste ook snel klaar. Je weet maar nooit wanneer je gaat bevallen. Ik zelf was 10 dagen over tijd. Denk dat dat nu weer zo is.

Haha jaaa en communicatieadviseur van beroep. Ik praatte eerder dan dat ik liep zegt mijn moeder weleens:p Ja ben zo benieuwd wat de datum uiteindelijk wordt, maar goed we hebben nog even te gaan!

Hallo allemaal,

Even niet gereageerd op t forum.. ziek geweest en erg druk.. wel alles meegelezen (krijg t altijd binnen in mijn mail!) Maar lukt me niet meer om op alles te reageren. Maar volgens mij gaat t goed met iedereen!
Welkom aan alle nieuwe as mama's!!

Hier alles, na een flinke buikgriep en manlief een dubbele oorontsteking, weer goed. Gister bij verloskundige geweest (moest de afspraak helaas verzeten omdat ik ziek was) en alles was weer goed. Groeit goed en hartje klopte weer heerlijk! Zo mooi om weer te horen!!
Ik heb de stempel bevalt snel gekregen van de verloskundige.. hihi.. bij de eerste ging t best rap.. Dus nu gaat de verloskundige niet meer weg als wij bellen.. hihi..
Wij hopen weer op een voorspoedige thuisbevalling.

Onze babykamer was neutraal van de eerste en daar hoeven we niets aan te doen.. moeten wel een nieuwe peuterkamer maken op zolder, maar daar hebben we nog geen haast mee. OOnze kleine jongen heeft vier maanden bij ons op de slaapkamer gelegen in de wieg.. en hopen dat bij de tweede weer te doen! Dus dan gaat de oudste nog niet eerder naar zolder.. nog lekker dicht bij papa en mama.. hihi

Wij hoeven eigenlijk niet te shoppen voor de tweede uk. We hebben alles is huis en kopen denk alleen een "eerste pakje", omdat we niet willen weten wat t wordt, gaan we toch niet heel jongens/meisjes gericht shoppen.. en ik weet nog hoeveel kleertjes we kregen in de kraamtijd!

Nou dit was t wel weer volgens mij.. 20/1 weer controle bij de verloskundige..

Fijne kerstdagen allemaal!

Hallo allemaal,

Tijdje even niet geweest hier, lekker druk de laatste weken van december op het werk, maar nu heerlijk 2 weken vrij.

Gister alweer 16 weken, wat gaat dat snel zeg. Ik heb ook al een behoorlijke buik, dat had ik bij de eerste zwangerschap ook al zo vroeg.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Mijn buik groeit harder daan bij de eerste.. maar nog niet extreem.. bij de eerste ging je t pas zien na zestien weken.. ben stiekem wel blij dat mijn buik nu eerder groeit.. lekker showen.. haha

Ik vind t een leuk idee! Had al gezocht of er al een groep was.. hihi..

Terug
Bovenaan