Yeeyy.. we krijgen een kleine baby BOY!Het was in eerste instantie niet zo duidelijk te zien op de echo omdat ie verkeerd lag. Hem even geplaagd en toen konden we het zien! & Wat een acrobaat kon niet stil liggen, steeds met zn voetjes tegen mn blaas aan het trappelen en zich om aan het rollen! en nog specialer opeens ging het handje tot voor z'n mondje.. (nu 15 weekjes)Kon het vandaag echt niet laten en met manlief toch maar de stad in getrokken en hier en daar al wat babyjongens kleertjes gekocht! so in love nu al!20 weken echo gepland voor 23 januari 2015Ik ben ook collectief verzekerd bij CZ en heb heel lang getwijfelt tussen de aanvullende gezinnen en basis collectief(aanvullend), uiteindelijk na lang wikken en wegen voor de laatste gekozen. daar ik van de rest nooit gebruik maak en mijn tandartskosten niet opwegen tegen de verzekering maandelijks.
alles omtrent bevalling etc. wordt nu wel vergoed alleen 25% van de kraamzorg moet ik zelf betalen en daar komen we echt nog wel overheen.Babykamer en wandelwagen hadden we verleden week al besteld, komt helaas toch pas in maart.. (lijkt nog zo lang - ik wil er mee beginnen!!)
De kamer is wel al leeggemaakt en dient nu als opslag voor de babyspulletjes, hihi.
alles omtrent bevalling etc. wordt nu wel vergoed alleen 25% van de kraamzorg moet ik zelf betalen en daar komen we echt nog wel overheen.Babykamer en wandelwagen hadden we verleden week al besteld, komt helaas toch pas in maart.. (lijkt nog zo lang - ik wil er mee beginnen!!)
De kamer is wel al leeggemaakt en dient nu als opslag voor de babyspulletjes, hihi.