Uitgerekend juni 2015

@8mamalove8: Poeh goed ziek geweest dan! Fijn dat het nu weer goed gaat! En heerlijk dat ook bij jullie kleine het hartje weer goed klopt en het goed groeit! Hihi ik zie letterlijk op papieren een stempel staan nu:p Wel fijn! Wij gaan voor een bevalling in het kraamcentrum.

Heerlijk ook dat jullie verder alles in huis hebben zeg! Scheelt ook weer een hoop geld;-) Wij gaan verder ook niet heel erg shoppen, omdat wij niet willen weten wat het wordt! En inderdaad je krijgt zoveel kleertjes e.d. Zijn woensdagavond op kraamvisite geweest en zij wisten het ook niet en hebben gigaveel gekregen!

@Bo1981: Heerlijk dat jouw buik ook zo lekker groeit!

@Facebook: Leuk idee! Ik doe mee! Je kunt een geheime groep aanmaken en dan ziet niemand van je vrienden dat je lid bent en wat je plaatst, dat vind ik wel prettig namelijk. Iemand moet hem aanmaken en je moet even vrienden worden met die persoon. Nadat je lid bent van de groep kun je de vriendschap weer beëindigen. Wel slim, want je kunt vragen krijgen van mensen wie is dat nu weer als je vrienden wordt met iemand van de andere kant van het land:p Met een andere groep heb ik dat ook, tis echt heel leuk! Kun je ook zien met wie je praat hihi.

@buik: Mijn buik groeide echt al vanaf 12 weken. De verloskundige zei ook al
vorige week: zo wat een mooie buik al! Morgen ben ik 17 weken zwanger en
zo megatrots op mijn heerlijke buik:D Kan niet wachten tot ik de kleine
ga voelen. Iemand van jullie die de kleine al voelt?

@hier: drukke dagen achter de rug, maar heel gezellig! En
ons babykamertje krijgt al veel meer vorm, de meubeltjes staan sinds zaterdag:) Verder hebben we een jongensnaam,
jeeeeeeh! In een keer kwam deze naam in mijn hoofd en manlief vond hem ook
mooi. Meisje hebben we nu 3 namen, eentje springt eruit, maar we kunnen ergens
nog niet de knoop doorhakken. Hoeft gelukkig ook nog niet tijd zat, maar vind
het fijn dat we in ieder geval een jongensnaam hebben! We kennen ook niemand in
onze omgeving met die naam, dus dat is ook leuk.

Goede jaarwisseling allemaal!!

Ik wil die geheime groep best aanmaken, maar ik zag dat ik dan jullie Facebook profielnamen moet hebben.

Wat zijn die?

Vandaag bij de vk geweest, de kleine was zo druk aan het zwemmen dat de hartslag elke keer maar een paar seconde te horen was

Hallo allemaal, leuk idee om een fb pagina aan te maken. Vandaag controle gehad bij de vk hartje was duidelijk te horen ook hebben we de kleine uk horen rommelen. Vandaag ook echo gehad voor de geslachtsbepaling en we krijgen een babyboy ben er helemaal happy mee ;)

Een jongen wat leuk! Ik heb een geheime groep aangemaakt op facebook, genaamd happy mom. Als je mij even een persoonlijk privebericht stuurt met hierin je profielnaam van facebook kan ik je toevoegen.

dit geldt voor iedereen die graag mee wil kletsen op facebook, kunnen we daar allemaal makkelijk een buikfoto plaatsen ;-)

Terug
Bovenaan