Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Leuk idee van de FB groep. Ik denk dat dat ook een stuk makkelijker schrijft da hier. Zeker met de telefoon is hier meeschrijven niet makkelijk..Leuk luckyone, een jongetje! Wij verwachten ook een jongetje!
Ik ga je ook een privébericht proberen te sturen Bo
Iedereen alvast een fantastisch 2015 gewenst met hopelijk strax een gezonde kleine spruit!
Voor wie t nog niet kent: ik vind echt de alcoholvrije 'wijn' en bubbels van Faber prima als je toch soort van mee wilt kunnen doen met wijn/ bubbels. Te koop bij Gall & Gall (nee ik werk er niet maar vind t gewoon een goede ontdekking;-)).
@hier:
wij hebben gisteren weer een mooi en regelmatig hartslagje van de kleine mogen horen. Heerlijk!!!
@FB-groep
Ik overweeg serieus om mijn FB-account op te gaan heffen dus ik hoop wel dat er nog meiden hier online blijven:-(
ook even niet gereageerd wel gelezen..
leuk idee can fb..werkt vast super..
Bo heb je een pb gegaan..
nu bijna 18 weken, morgen weer een controle..
en over 2,5 weken de 20 weken echo heel spannend
Hoi hoi. Eerst wil ik iedereen even de beste wensen doen en dat we allemaal dit jaar een gezond kindje op de wereld mogen zetten.
Was alles goed op controle geesje?
Idd heerlijk om te weten dat het een jongetje wordt. Stuk gemakkelijker met de inrichting van de kamer en kwa kleding. Heb gelukkig bijna alles al compleet. 2 feb. Heb ik de 20 weken echo, vind het toch nog spannend.