Uitgerekend juni 2015

Jaas alles was super,zou een stansaard controle zijn,
maar omdat onze dochter van 12 mee was, deed hij toch een echo
heel uitgebreid legde hij alles uit...was weer prachtig om naar ons druk bewegelijke
wondertje te kijken, over 2,5 weken nog een keertje met de 20 weken echo.
leuk dat jullie een zoontje krijgen..idd erg handig...lyckyone, hou je het verder geheim??

hallloo allemaal

het is echt ontzettend lang geleden dat ik iets heb geplaatst. helaas kwam dat omdat ik alamaar niks kon plaatsen hier heel raar haha. maar goed voor alle meiden die er weer al zijn bij gekomen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. bij mij gaat het goed. 26 november 9 weken echo gehad hartje klopt en het groeit goed. normaal gezien nog een echo voor combinatietest maar niet gedaan.met 1ste kerst door een foutje weer op controle geweest en het hartje klopte goed. ze kon het ook gelijk vinden. mooier kerstcadeau kan je nie krijgen. 9 febr de 20 weken echo dus heel spannend allemaal. op dit moment ben ik 14 weken en 6 dagen. en me buik begint al goed te groeien.

gr

Hallo aanstande moedertjes!De beste wensen voor iedereen, hopelijk allemaal leuke feestdagen gehad?
Ik was stikkapot omdat ik met kerst ook zelf nog moest werken (in zorg) en daarna hier thuis eters kreeg, oud op nieuw werd ook hier thuis gevierd dus weer drukke boel.
Jillz 0.0% heeft me gesmaakt terwijl de rest aan de wijn en champagne zat! hahaWe hebben ook het kamertje en wandelwagen definitief besteld en meteen de box erbij.
Nu hopen dat het eerder geleverd kan worden. maar zal toch pas in maart zijn.
Ik wil er zo graag mee beginnen nu! al die zakken staan nu in een hoek, ik zie de kleertjes liever in de kast!Ik heb ook een bericht gestuurd BO met mijn facebookaccount, vind het wel een leuk idee en is veel handiger inderdaad.En degene wat weten wat het wordt, ook al een naam gevonden?(nu 17w, heb nog niets gevoeld, buike begint wel behoorlijk te groeien je ziet nu echt dat ik zwanger ben! 12jan controle vk en 23 jan. 20 weken echo; Spannend!)

Hi nijntje en Geesje,

Ik heb van jullie beide niks ontvangen. Ik heb Geesje nog een privé bericht gestuurd, maar weet niet of deze is aangekomen.

Nijntje van jou heb ik ook nog niks ontvangen.

Ik zal jou even een persoonlijk berichtje sturen (via deze site) met mijn profielnaam.

Wij hebben trouwens 26 januari de 20wk echo.

Echt bo???
Wat raar,als ik kijkbij jou staan er drie berichten van mij, en drie andere..
zal even zien of ik het nog eens kan proberen of jou berichtje van vinden...
ik kijk even

Hooooi dames,

Wat fijn dat het goed gaat met jullie allemaal en de baby's! :)

Ik wens jullie ook allemaal een mooi jaar toe met gezonde zwangerschappen, goede bevallingen en mooie baby's:)

Ik kijk uit naar de 20-wekenecho! Nog 2,5 week te gaan en dan hopen dat
alles goed is met de kleine uk! Gisteren heb ik hem of haar voor het
eerst gevoeld, zo bijzonder!!

Goede week allemaal!

Leuk dat nog meer dames mee gaan schrijven op facebook! Ben benieuwd naar jullie in het echt;-)

Terug
Bovenaan