Uitgerekend juni 2015

Hier gaat t zn gangetje, @geesje77. Ik voel me goed, ben alleen wat eerder moe, heb een beetje last van lage rugpijn, mijn borsten zijn wat gevoelig en mijn darmen zijn van streek (om en om diarree/ obstipatie lijkt wel). Bijzonder dat je al 3 tieners hebt en nu opnieuw een wondertje mag beleven:)

Vanmorgen is de moeders voor moeders informatrice geweest. Testje was gelukkig goed ondanks dat t nog redelijk vroeg is. Ik betwijfel nu alleen of ze de goede startdatum noemde dus daar moet ik ff achteraan:)

Wat fijn dat ook bij jullie alles goed lijkt...fijn, lekker van genieten

ik heb net een echo gehad, en pff alles wat goed...alleen 8 weken ipv 9 weken...en een mooi kloppend hartje...en toch blijf ik het enorm spannend vinden.. erg vervelend eigenlijk, omdat je wil genieten van je zwangerschap, maar goed dat gaan we nu ook maar proberen, over twee weken mag ik weer voor een echo..erg fijn, we hebben het alleen nog aan ouders en broers verteld, verder nog niet, wil nog twee weekjes wachten, als dat lukt, :) en het is idd erg bijzonder...maar dat is elke zwangerschap eigenlijk...

Wat fijn tot nu toe goede echo's!!!!!

Vandaag zei iemand op het werk dat ik er wel heel moe uitzag. Heb het maar op het verzetten van de tijd gegooid. Maar ik ben ook echt heel moe! En misselijkheid komt met vlagen een paar keer per dag.

We hebben het nu aan de oma's & opa, broer en zussen vertelt. Ik hoop dat ik het tot de 12 wk echo nog kan volhouden om het de rest niet te vertellen.

Hallo allemaal,

Wat leuk dat er zo'n forum bestaat. Ik ben uitgerekend op 2 juni, ik ben 36 jaar en ben voor de eerste keer zwanger. Ik heb echt nul energie en weet soms echt niet waar ik zin in heb qua eten (dan weer misselijk, dan weer enorme trek).

We zijn zwanger geworden na meer dan een jaar medische molen (5xIUI, 2x IVF en 1xICSI). Dus het is allemaal zeer spannend dat het uberhaupt gelukt is. Kan het bijna niet geloven, hoewel mijn lichaam wel duidelijk zwanger is.
eerste echo hebben we gehad en daar was kloppend hartje te zien. Volgende week alweer op voor tweede.
Ik heb nooit een geheim gemaakt van de behandelingen, dus uiteindelijk wisten al die lieve mensen die met ons meegeleefd hebben, precies wanneer ik die zwangerstest zou gaan doen. Het is heel fijn om met deze mensen nu ook eens goed nieuws te kunnen delen!

Ik merk verder dat ik ontzettend efficiënt begin te worden in mijn werk.Ik ben normaal altijd heel behulpzaam, maar nu wat korter af tegen collega's en kap hulpvragen nu snel af. Moet wel oppassen voor ruzies, want aan zeurende collega's begin ik echt een hekel te krijgen. Herkennen jullie dat?

Heel verhaal hier, leuk om met jullie dit te delen en jullie ervaringen te lezen. Hoop ook te kunnen mee profiteren van de ervaren moeders hier ;)
groetjes
Mirjam

Gefeliciteerd Mirjam!

Ik ben zwanger van de tweede.. Wij hebben een zoontje van bijna 17 maanden. Rond zijn tweede verjaardag ben ik uitgerekend.
ik ben zelf 27 jaar.

Van harte!!!! Ik ben 33 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Onze dochter is 1,5 jaar. Dus tegen die tijd dat de kleine spruit geboren is, is zij ruim 2 jaar en ik 34 jaar :)

Terug
Bovenaan