Uitgerekend juni 2015

Ik ben 23 en zwanger van de eerste! best spannend allemaal en veel lezen op internet en boeken! Sinds enkele dagen 's ochtends echt heel misselijk, met een kauwgom gaat het enigsinds ietsje beter en ook heel erg moe maar 's nachts vaak wakker worden...

Hoooi meiden!
Allemaal gefeliciteerd!! Mijn man (26) en ik (23, bijna 24) verwachten op 12 juni
ons eerste kindje! Op 10 juli heb ik mijn laatste pil geslikt en 10
oktober hadden we op onze reis in Zuid-Afrika een positieve test, geheel onverwachts eigenlijk! Was op
dinsdag 7 juli 3x aan het overgeven, dus dacht wat verkeerds gegeten,
maar de dagen erna bleef ik maar misselijk en besloten we een test te
doen! 2 dikke vette strepen, zo blij!!! op 22 september toen we
weggingen uit Nederland hadden we namelijk nog een negatieve test.. dus
dit hadden we niet verwacht! Een laat ei dacht de verloskundige, we
hebben meteen contact gezocht!Ook omdat ik dus wijn gedronken heb, rood
vlees e.d. zij zei dat ik me daar niet druk om moet maken, belangrijk is
dat je er mee stopt, dus ben wel relaxt daaronder. En hebben 17 oktober
al het intakegesprek gehad, juist ook omdat we geen idee hebben hoe
lang ik zwanger was en vond zij het fijn om ons al te zien. Voor echo's
moeten we naar het ziekenhuis waar ze mee samenwerken, dus helemaal
prima! Ik heb 21 oktober de eerste echo gehad, was zo spannend!
Tis natuurlijk nog erg vroeg! En ik was toen al ruim 6 weken zwanger zei de
echoscopiste en het hartje klopte als een razende, dus helemaal fijn! De
precieze uitgerekende datum weten we over een maandje, dan hebben we de
termijnecho op 21 november om 9.30 uur! Morgen 8 weken zwanger!

Verder voel ik me ontzettend beroerd. Misselijkheid is niet normaal.
Overgeven soms in de avond en soms in de ochtend. Verder krampen, maar
dat schijnt er ook allemaal bij te horen en ook vrij moe. Ik zou graag
met jullie meeschrijven als dat mag?:) Vind het zo spannend allemaal!

@miskramen en bbz: Wat heftig dat velen van jullie dat meegemaakt hebben! En wat fijn dat jullie allemaal weer zwanger zijn. Het is voor jullie extra spannend denk ik zo!

@medischemolen: wat fijn voor alle dames die nu zwanger zijn na zo'n lang traject achter de rug te hebben!

Op naar allemaal mooie juni baby's!

Hallo allemaal,

Momenteel 9 weken zwanger 2juni uitgerekend! Het is mijn eerste kindje. Dus superrr spannend!! Leuk om jullie ervaringen allemaal te lezen! Ik heb afgelopen maandag de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien

Gefeliciteerd alle 3! Ik ben nu 7 wk zwanger en echt zoooooooooooo ontzettend moe! Ik ben zo blij dat onze kleine meid van 1,5 nog een middagslaap van ruim 2/3 uurtjes doet.........ik dus ook!!!!

Die moeheid heb ik bij mijn eerste zwangerschap tot het einde gehad, dus ik hoop dat het bij deze zwangerschap korter mag duren!

Wij hebben 6 nov een afspraak bij de verloskundige, we zullen dan vast het hartje kunnen horen!!!!!

Trouwens, ik schreef 7 juli overgeven, maar dat moet natuurlijk 7 oktober zijn haha.

@gebruiker562444: welkom! gaaf he een kloppend hartje! Wanneer heb je je termijnecho?

@bo1981: Welkom!! Nog een weekje voor jou dus!;-)

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben na anderhalve week ziek en heel moe, vandaag fitter. Juig nog niet te vroeg, maar hoop stiekem dat ik een griepje heb gehad die ik voor zwangerschaapskwaaltjes heb aangezien.
Zou niet weten hoe ik anders de komende weken moet overleven met een peuter van bijna 1,5 en werken..

@Bo1981 die moeheid herken ik maar al te goed.. Gelukkig kan ik ook regelmatig tussen de middag naar bed!

Welkom en gefeliciteerd @gebruiker845280, @nijntj1, @babbeltje90 en @gebruiker562444!!! We zijn langzaamaan al met een beste club juni-mama's:) Ik wens dat we allemaal een voorspoedige zwangerschap mogen hebben met a.h eind vd rit een mooie spruit in onze armen!
Schrijven jullie je zelf ook even bij het uitgerekend lijstje?

Misschien kunnen gebruiker845280 en gebruiker562444 even hun profielnaam aanpassen, dat praat makkelijker;-)

Hoi allemaal,

wat leuk zoveel nieuwe as mamma''s...allemaal even moe hahaha..

gelukkig hoef ik niet over te geven...hopelijk blijft dat zo,,,wel heel moe..

maar ja dat hoort erbij....hoop dat bij jullie ook alles goed mag blijven gaan en dat

jullie heerlijk kunnen genieten van jullie wondertje.....is zoo bijzonder......

Terug
Bovenaan