Uitgerekend juni 2018

Ook ik heb mn nummer gemaild, deze app loopt telkens vast en moet echt 10 keer het onderwerp aan klikken om er in te komen... nu heb ik echt het geduld van een kind van 2, dus dit is niet echt iets voor mij hahahaha
Maar wil iedereen feliciteren met de zwangerschappen en hoop dat het allemaal goed zal verlopen! 
Heel veel liefs!

Ben ik weer !
Heb m'n nummer ook gemaild, leuk om dit te delen samen !

Morgen 5 weken, nog steeds onwerkelijk. Soms wat lichte buikpijn en 's nachts tegen 03.00 eventjes wakker, verder nog symptoom vrij hiero.
Hebben het inmiddels aan onze 'gezinnen' verteld, dit vanwege dat m'n ouders een reis wilden boeken in mei 2018, maar dan zou ik als het goed gaat dus niet kunnen vliegen :')
23 oktober staat de eerste echo gepland, wachten duurt lang !

Nou ik heb me bedacht, de groepsapp lijkt me toch wel heel leuk. Dus ik heb ook mn nummer doorgemaild. En als ik het even zat ben kan ik em inderdaad altijd even op mute zetten. 

Yes hier nog eentje die beroerd slaapt! Geen idee of het in mijn hoofd zit, maar ik word zeker 1 of 2 keer wakker en dan moet ik er uit om te plassen (net een oud vrouwtje). Vaak wel moe tegen het slapen gaan en als ik dan in bed lig kan ik niet in slaap komen.
en ik heb ook echt meer honger. Ben geen grote eter, maar vooral savonds meer trek. 
Verder vandaag zoooooooon gevoelige borsten. Voelt bij mij ook of ze beurs en blauw zijn en heb een wat opgeblazen buik. Meestal heb ik een erg platte buik, maar zittend lijkt het al een mini pensje ?

Hahah nou ik heb al een dikke buik van mezelf dus niemand zal het snel zien. Slapeloosheid is echt waardeloos. Gek genoeg ben ik overdag niet supermoe. En inderdaad zoveel honger steeds. Normaal geen grote eter maar wel grote snoepkont. Nu snoep ik helemaal niet meer (alleen af en toe een koekje), maar zoveel honger steeds joh, echt bizar.

Hoihoi volgens verlos 10-06-2018 ongeveer uitgerekend.
Nu werd ik net ineens wakker van waarschijnlijk bandenpijn, met moeite warme kruik gehaald beneden. Ik had enorme pijn in zowel onderbuik en onderrug is dit voor iemand herkenbaar?
Kreeg het ook ineens heel benauwd en voelde me eventjes n beetje raar?
Help dit is mijn eerste zwangerschap dus ik ben benieuwd. Misschien n ideetje om een groepswhatsapp aan te maken zodat we het kunnen delen?

De warme kruik heeft geholpen en he ondertussen mijn nr verstuurd via de mail mocht je geen mail hebben ontvangen met nr 062874**** graag even bericht sturen hiee heb gemaild naar lchvanderlee 
Probeer nu te slapen

Ik was een paar dagen offline vanwege Leidend ontzet en wow wat heb ik een berichtjes gemist!!

Aan alle nieuwe mama's gefeliciteerd!!

Dat onzekere herken ik helemaal! Achter alles wat je voelt/ziet zoek je iets, ik moet wel zeggen dat het helpt om een dreumes om me heen te hebben die veel aandacht opeist. De dagen vliegen om!!

Ik heb mijn telefoonnummer ook gemaild!

Terug
Bovenaan