Uitgerekend juni 2018

Hallo mama's (to be)!

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie voor de opleiding communicatie. Hiervoor heb ik jullie hulp nodig ;)
Zouden jullie zo lief willen zijn deze enquête in te vullen?

https://www.survio.com/survey/d/A4U7O3P9D5A3X6W3F

Ik zou jullie heel dankbaar zijn! Er wordt ook een leuk prijspakket verloot op maandag 9 oktober onder de respondenten!

Hoi....
.... Ik kan nog steeds niet geloven dat ik 6 weken zwanger ben van de eerste kind ....
Vanmorgen naar huisarts geweest, voor een even praatjes, vond ik prettig.. Het is nog nieuw voor ons.
ik had al sinds vrijdag bruine afscheiding, tot nu nog. De huisarts zegt dat ik niet me hoef zorgen te maken. Als het maar niet teveel is en flink buikpijn. Hadden jullie ook last van? Verder voel ik me prima, alleen pijnlijk borsten en moe moe.
Morgen maar afspraak maken met verloskundig. Spannend! 

Hoi hoi ik sluit me ook aan bij de forum
ik ben volgens mijn eigen berekening 10juni 2018
uitgerekend dus nog heel pril
maar wel weer spannend dit word me 4e kindje 
succes aanstaande moeders 

Hallo allemaal,
Ik heb vandaag en gister verschillende testen gedaan. Van de action en van de kruidvat. Op alle testen verschijnt een vaag streepje of plusje dus volgens de richtlijnen moet ik dan dus zwanger zijn!! Jeej!
Ik heb zelf uitgerekend dat ik dan 13 juni uitgerekend ben dus het is nog heel pril en hopelijk gaat het allemaal goed!
Het is mijn 2e zwangerschap. Mijn zoontje is nu bijna 9 maanden...ja we zijn er weer vroeg bij haha. Wilde er niet teveel tijd tussen hebben maar had niet verwacht zo snel zwanger te zijn. Vorige x was ik pas in de 10e poging zwanger dus had niet verwacht dat het nu in 1!!! X raak zou zijn! Misschien komt het doordat we op vakantie waren dat het nu wel makkelijk ging! Straks dus een T-shirt kopen met made in gran canaria hahaha
Mijn zoontje krijgt nog borstvoeding en slaapt (in zn eigen bedje) bij ons op de kamer. Ik wil wel binnenkort gaan wennen in zn eigen kamer en met borstvoeding zie ik wel hoe het loopt!
Hoop dat we een gezellig groepje hebben straks en misschien een leuke fb groep. Ik zag al dat er nummers uitgewisseld werden maar daar zit ik dan niet op te wachten. Fb groep lijkt me wel leuk. 

Groetjes

Ik ben ook zwanger. Ik verwacht mijn eerste kindje 2 juni. Nog nergens last van, behalve blaasontsteking.
Voel me verder nog niet echt zwanger.

Hallo mommy's to be,

ik heb deze week de eerste test gedaan en was positief vandaag ga ik een cb test doen, wat ik zo heb gerekend ben ik rond 10/6 uitgerekend:)
ik heb dit jaar helaas al twee miskramen gehad, beide met 5 weken, dus hopelijk gaat het nu wel goed.
maandag de verloskundige bellen, alleen sinds vanmorgen roze slijm/afscheiding maar hopelijk is het niks.

groetjes 

Hallo Dames!! 

Allemaal gefeliciteerd ! Ik ben vandaag 6 weekjes dus ook begin juni uitgerekend ? We hebben met een groepje al een geheime Facebook pagina aangemaakt! Mocht je lid willen worden geef me dan even een berichtje! Super gezellig al die mama's bij elkaar ?

Dag allemaal, ik ben Aisha, ik had vorige week een vroege test die positief was. Eigenlijk had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, maar dat is dus inderdaad niet gebeurd. Dit is mijn tweede zwangerschap maar ik vind het nog net zo spannend als de eerste!

Mijn zoontje is nu 14 maanden, en ik woon samen met mijn vriend in Marseille. 
Omdat ik graag contact wilde met andere zwangere vrouwen die uitgerekend zijn in juni ben ik een geheime Facebook groep begonnen. ik weet niet zeker of jullie datzelfde idee al hadden en er al een groep is? Maar voor wie bij de groep wilt, als je me toevoegt op Facebook voeg ik je toe in de groep. Ik heet Aisha van der Heiden.

Terug
Bovenaan