Uitgerekend juni 2018

Hoi dames,
Is het een idee dat ik hier mijn 06-nummer plaats?
En dat degene die interesse hebben in een whatsapp-groep mij hun 06-nummer appen?
Lijkt mij ideaal want de Ouders van Nu app werkt bij mij heel slecht.

Ik ben geen fan van groepsapps en dergelijke. Dus ik zou het super waarderen als jullie naast jullie groepsapp ook hier an en toe nog wat dingetjes schrijven zodat ik toch mee kan doen. :)

Heb mijn nummer ook gemaild! Super leuk!
ik zal ook zo nu en dan hier kijken!
ik lig wel meer te draaien voor het slapen. Heb nog niet meegemaakt dat ik wakker word en of ik dan wakker blijf..
maar hoor dit wel meer!
je mag paracetamol hebben! Ik heb t al meerdere dagen gehad voor hoofdpijn!
vandaag heb ik ze gehad voor de krampjes. Ik kan niet zonder haha ik zou niet super veel nemen. Maar bij de zwangerschap van mijn zoon was ik in de eerste weken erg ziek met koorts. En volgens mij mag je iets van 4x 2 paracetamol op een dag. En anders even vragen aan de vk over de hoeveelheid.
x

We zijn al met 4! Tuurlijk blijf ik ook hier kijken. Maar de app werkt echt niet zo lekker dus whatsapp is ff makkelijker. Bovendien kun je zon app ook op dempen zetten he! Kun je nalezen wat je hebt gemist als je tijd hebt. Deze site op je mobiel steeds laden is toch net even lastiger.
Vandaag een dag met moe vergeetachtigheid en hoofdpijn. Hebben jullie.ook een opgeblazen buik gevoel? Ik wil t liefste zonder broek op de bank hangen nu.... maar dat is niet zo charmant en erg koud ;)
Fijne avond allemaal!

Ja, ik heb ook een beetje een opgeblazen buik gevoel. Met spijkerbroek aan naar voren leunen op de stoel voelde echt niet prettig vandaag. Thuis gelijk joggingbroek aangetrokken hahah.

Terug
Bovenaan