Uitgerekend juni 2018

Mandiee, ik hoop zo voor je dat 't bloeden stopt!! :( Die onzekerheid lijkt me vreselijk. 

Onzeker dametje, ik had maandag en dinsdag ook opeens nergens last meer van.. dacht toen ook even: 'oké, dit was het dan'. Maar vandaag ben ik zoooo moe en mijn borsten beginnen pijnlijker te worden. Ik was zelfs misselijk vanmorgen. Oftewel, die symptomen komen heus weer opzetten. Probeer je niet te druk te maken.

Andere nieuwe meiden, gefeliciteerd!

Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan. Ga dat morgenochtend eens doen.

Ik hoop t idd ook. Of dat het gewoon blijft met afvegen.. zolang ik maar zwanger blijf!
Zullen we een whatsap groepje maken?
kan je via hier prive berichten sturen?

Ik probeer het een en ander terug te lezen om op jullie persoonlijk re kunnen reageren ook, maar dat is nog even lastig hoor! Een app groepje maakt dat vast makkelijker.. :)

Goedemiddag dames, gefeliciteerd allemaal!
Vorige maand na de eerste keer propberen had ik mezelf ervan vertuigd dat ik zwanger was, wat een domper toen het niet zo bleek te zijn. Nu was ik er juist zeker van dat het niet zo was. Omdat ik zulke gevoelige borsten heb toch maar een test gedaan gisterochtend. Gister nacht heb ik maar 1,5uur kunnen slapen en daarna de hele nacht wakker gelegen. Ik denk zenuwen omdat ik wist dat ik sochtends de test zou gaan doen. Gelukg positief, dolgelukkig. Echter afgelopen macht weer vreselijk slecht geslapen. Hebben jullie dit ook? Komt dit omdat je er zo erg mee bezig ben in je hoofd? 
Naast de onwijs zere borsten (ze voelen echt beurs en blauw) en het bizar slechte slapen heb ik vooral heel erg veel honger, de hele dag. Niet eens persee trek in lekkere dingen maar echt honger in mn maag.
Ik hoor graag van jullie of jullie ook zoveel honger hebben, maar vooral of jullie ook zo slecht slapen. Klein beetje het gevoel dat ik gek ben namelijk hahahah.

Hoi hoi

als alles goed mag gaan, verwachten ook wij in juni ons eerste kindje..super super spannend!
wel fijn om dingen te herkennen via jullie, zelf ben je zo snel onzeker over ieder krampje of juist als je zo'n dag hebt dat je je op en top voelt en vergeet dat je zwanger bent, daar word ik soms zo onzeker van, zou het nog wel goed gaan hihi, dus daarom wel weer een geruststelling dat sommige van jullie toch ook de zelfde twijfels hebben 

gelijk nog een vraagje, ben al bijna twee weken enorm verkouden en sinds een paar dagen oorontsteking er bij.. nu vind ik het zo moeilijk of ik nou wel of geen paracetamol in ga nemen.  Wat zouden jullie doen?
ik lees namelijk verschillende dingen, dat het niet schadelijk is voor je baby maar soms ook weeer dat je er mee op moet passen en niet iedere dag in moet nemen..
moeilijk! 

Hoi dames,
Is het een idee dat ik hier mijn 06-nummer plaats?
En dat degene die interesse hebben in een whatsapp-groep mij hun 06-nummer appen?
Lijkt mij ideaal want de Ouders van Nu app werkt bij mij heel slecht.

Hoi dames,
Is het een idee dat ik hier mijn 06-nummer plaats?
En dat degene die interesse hebben in een whatsapp-groep mij hun 06-nummer appen?
Lijkt mij ideaal want de Ouders van Nu app werkt bij mij heel slecht.

Terug
Bovenaan