Uitgerekend juni 2018

Hey meiden van de fb groep,

zijn ze echt geheim? Ik heb er nl al 3 gevonden die dus niet geheim zijn en waarbij je de leden kan zien!!! 
Volgens mij kan je niet onderling chatten via de site toch? Of heb ik dat verkeerd? 

Hallo mandytj

ik zou graag lid willen worden van de fb site

Ik weet niet hoe ik je anders een bericht kan doen maar je mag me wel toevoegen

Mijn naam is Janneke van klaveren

Ja de groep is echt geheim. Je kunt alleen erbij als je mij op je Facebook hebt toegevoegd, vandaar dat ik mijn naam hier heb gezet :p
Mandytj en ik zitten in dezelfde groep :)

Goedemorgen ladys!
Ik heb geen Facebook, ben 31 en het lijkt wel of werkelijk iedereen alles op Facebook zet/deelt. Hoop dat jullie daar een leuke groep hebben maar denk ook er om om af en toe hier wat van je te laten horen. Opdit forum is alles toch begonnen?
Zou leuk zijn... affijn:
Zondagochtend, veel te vroeg wakker. Had een spannende film gekeken met mijn man. Ik denk ff te spannend. Ik heb toch raar gedroomd. Eerst zat ik in een botsing in een auto toen werd ik wakker. Daarna wist ik niet waar ik was werd ik wakker. En als klapper op de vuurpijl was ik in iemand anders zijn huis en ik wist niet wat ik daar deed.
Heel vreemd hebben jullie dat ook? Rare dromen?

Hallo,

mag ik mij ook melden? Nadat ik dacht dat ik was gaan menstrueren in overleg begonnen met mijn 2e kuur clomid (test was ook negatief).  4 dagen later toch een test gedaan (na 4 dagen clomid) was de test positief! Gynaecoloog gebelt en ik bleek een kleine 4 week zwanger. 17 oktober moet ik terug komen voor een nieuwe echo om te kijken of alles goed blijft gaan, maar jeetje wat een verrassing! Ik gok dus ergens half juni uitgerekend te zijn, maar hoe of wat precies zal de komende weken blijken.

Ik moet nu vooral nog heel erg wennen aan het idee. We waren er vanuit gegaan dat het nog wel even zou gaan duren...

Ik heb wel fb, maar wil dit voorlopig nog een beetje onder de radar houden, in ieder geval tot ik zeker weet dat alles goed blijft gaan. Ik ga dus met mijn voorganger mee en hoop dat er hier ook gepost blijft worden :)

Ik droom ook de meest gekke dingen momenteel. Ik had altijd al een redelijk creatieve droomwereld maar het slaat nu wel echt alles haha.

Hoi Julessz, gefeliciteerd! Wat een verrassing voor jullie!
Ik droom ook behoorlijk veel en realistisch maar dat kan ook zo lijken omdat ik vaak wakker word omdat ik moet plassen. Ondanks dat ik redelijk veel slaap, ben ik me toch een partijtje moe!! Ik heb het gevoel dat ik een chronische after-dinner-dip heb. 
Inmiddels ben ik 5w3d. 24 oktober de eerste echo. Ik kijk er heel erg naar uit. 
Oh, ook ik vind dit wel een prettige plek om ervaringen te delen. Ik blijf dus ook hier ;) :)

Ik ben savonds ook snel moe en merk ook dat ik me momenteel op het werk ook slecht kan concentreren. Dat plassen valt gelukkig hier mee en ben vanmorgen nog een stukje wezen hardlopen. Ben wel blij dat de gyn me goed in de gaten houdt en niet vervelend dat ik bij de echo ook al foto's mee kreeg. Ben dan ook heel benieuwd wat t verschil gaat zijn met 17 oktober :)

Hoi

ik meld me ook bij de club van juni aan.

als het goed is ben ik 1 juni uitgerekend.

16 okt de eerste echo, wat duurt het wachten lang.

Gelukkig nog 1 weekje.

ik ben sinds dit weekend erg moe en hele zere borsten vanaf het begin maar verder nergens last van en jullie? 

Groetjes!!!

Terug
Bovenaan