Uitgerekend juni 2018

Hoi!
gefeliciteerd! 
Ik heb persoonlijk nog weinig klachten behalve vermoeidheid. Maargoed gyn schatte mij afgelopen donderdag op 4 weken dus is ook nog heel pril natuurlijk :) en mn buik is regelmatig zo opgezet dat ik de knoop van mn jeans losmaak haha

Het een sluit het ander ook niet uit, ik vind dit ook wel leuk om mee te lezen, alleen op mijn telefoon werkt het niet altijd goed. Soms wil de website niet laden of worden berichten niet geplaatst. Facebook werkt wel altijd, dus daar ga ik makkelijk heen als ik ergens 5 minuten over heb. Voor deze site moet ik wat langer de tijd nemen :) De groep is trouwens echt geheim, dus niemand buiten de groep kan het zien :)

Die zere borsten begin ik nu ook wat vaker te voelen, en ik ben zooo enorm moe. Moet ook wel zeggen dat de afgelopen week erg zwaar was, hopelijk gaat volgende week wat beter. Oh, en vanmorgen de laatste test gedaan die ik nog in huis had. Hij is nog steeds positief! 

Iedereen gefeliciteerd ! 
Ik ben 5 juni uitgerekend en heb morgen mijn eerste echo.
Ben zo benieuwd of er al wat te horen is!

Ik heb een Facebook pagina aangemaakt voor iedereen die is uitgerekend in juni. 
Hier kun je alles vragen en tips delen.
De pagina heet.
”ik word mama juni 2018”

Zie jullie daar!

Maar iedereen kan wel zien wie er in zit.. zolang mijn omgeving het nog niet weet meld ik me daar daarom nog niet :) blijf voorlopig hier hangen haha. 

Alle dames proficiat!!

Komende donderdag 7 weken zwanger. Dan de eerste echo. Ik merk dat ik dit spannende dagen vind.
Vanaf 6 weken echt ochtend misselijkheid en nu ook vrij moe en rugpijn.

Spannend Anne Anne!
Ik vind het ook spannend allemaal. Moet wachten tot de volgende echo, de 17e, en dat voelt nog zover weg! Dan hopen ze in ieder geval een hartje te zien kloppen... ik duim maar dat alles goed blijft gaan. 

Hoi allemaal,

voor degene die laatst pas aangemeld zijn gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

ik droom ook veel en slaap ook stukken minder vast en minder lang dan voor ik zwanger was.

ik ben (als ik goed heb gerekend) 6,1weken. 

Ik ben eigenlijk niet misselijk, ben ook niet opvallend meer moe. Ik heb eigenlijk alleen echt gruwelijk pijnlijke borsten sinds een week. Alsof ze ontzettend beurs zijn. Niet te doen af en toe Haha. We hebben 23 oktober de eerste echo. Echt onwijs spannend! 

Terug
Bovenaan