Uitgerekend juni 2018

Hoi Ladies,
gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en op 4 juni uitgerekend.
Ik wist voor de zwangerschapstest al dat ik zwanger was omdat ik een kleine innestelingsbloeding had opgemerkt. Heel vreemd, maar vanaf toen werd ik ook al extreem misselijk (helaas nog steeds). De zwangerschapstest had ik ongeveer een week voor mijn nod al gedaan, ik dacht ik ben toch al zo misselijk dan moet ik toch ook enig hcg hormoon in mij hebben zitten? En de uitslag was dik positief!
Ik vind het echt super spannend allemaal en kan niet wachten op de eerste echo op 23 oktober!

Vervelend dat je zo misselijk bent! Ik heb momenteel vooral last van obstipatie haha. Heb nu op aanraden van een vriendinnetje roosvicee lacto gekocht, hopelijk werkt dat wat. Verloor vanmorgen ook iets bloed, was direct helemaal in paniek, maar het lijkt er op dat het puur komt doordat ik zo slecht naar het toilet kan en dat het teveel druk geven op het toilet de boosdoener was. 

Gefeliciteerd allemaal!! 

Ook ik ben volgens mijn berekening 1 juni uitgerekend.

Super spannend allemaal. Het is ons eerste kindje. 

Ik heb nauwelijks tot geen klachten wat me erg onzeker maakt.

Zelfs 4 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven haha. 

Nu wachten tot onze eerste echo 27 oktober. En wat duurt dat wachten lang. 

Ik volg ook graag de Facebook pagina maar kan iemand mij vertellen hoe ik daar lid van kan worden?

Erg fijn om in dit stadium anoniem te kunnen zijn en toch ervaringen te kunnen delen ??.

In ieder geval wens ik jullie een hele goede zwangerschap toe.

Liefs,

Hallo meiden,
we hebben al een leuke fb groep aangemaakt. 
Uiteraard geheim dus niemand kan de groep vinden en niemand ziet ook dat je lid bent!
Misschien hadden jullie het al gelezen maar voor degene die dat nog niet hadden gedaan toch nog een berichtje. 
Als je op fb zoekt naar Aisha van der Heiden en haar toevoegt zal zij je lid maken van de groep!!
gr

Goedemorgen allemaal,
Ook ik mag mij aansluiten bij deze groep. Volgens mijn berekeningen ben ik 12 juni uitgerekend en heb ik mijn eerste echo 26 oktober. Dit is ons eerste kindje en 2e zwangerschap. Vorig jaar rond deze tijd heb ik een miskraam gehad. Dus het is nu allemaal erg onzeker. Vorige week vrijdag eerste test gedaan en kon het gewoon niet geloven dat ik er meteen 4 heb gedaan(!). 
Ik had hele zere borsten, maar dat is nu iets minder. Verder ben ik wel heel erg moe en af en toe een beetje misselijk, maar het is allemaal al minder dan vorige week.
Ik hoop zo dat het goed zit deze keer en niet weer fout gaat. Ik blijf positief maar het is zo'n onzekere periode.
Liever blijf ik ook in de deze groep nog "chatten". FB vind ik ook niet zo nodig (nog niet in ieder geval).
Verder droom ik ook heel veel en slaap ik mega lang door!

Liefs,
ArankaV

Hallo dames. 

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Onwerkelijk nog hea... 

We hebben 2 jaar moeten wachten en begeleiding gehad van het fertiliteitsteam in het ziekenhuis maar ook wij hebben een positieve test ?

heel onwerkelijk maar zo gelukkig!

heel erg moe, maar verder geen klachten. 
Donderdag eerste echo (ivm poli bezoeken)

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik meld me ook aan, ik ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Ongepland, maar heeel erg welkom, zeker omdat mijn vriend vorige week met spoed geopereerd is aan zaadbalkanker. Hopelijk geen uitzaaiingen (horen we woensdag) en nog voldoende vruchtbaar voor de toekomst, maar dat maakt deze zwangerschap wel erg bijzonder.
In de eerste week voelde ik van alles gebeuren in mijn lijf, nu heb ik alleen iets gevoelige tepels en ben af en toe wat duizelig. De 31e eerste afspraak bij de vk, ik vind t ontzettend spannend allemaal en probeer heel hard om gewoon vertrouwen te hebben, dat t allemaal goed zit. Fijn om hier die onzekerheden te kunnen delen met mede-zwangeren :)

Terug
Bovenaan