Uitgerekend juni 2018

Wat een bijzonder verhaal Valerie Joy! Ik ga duimen dat je vriend straks helemaal gezond is!

Ik lig inmiddels met crackers en cola ik bed, de ochtend misselijkheid heeft toegeslagen haha. Mijn man kwam ze brengen op een bordje met een kaarsje al zingend: er is er één misselijk hoera hoera :+ .  Dinsdag ochtend voor de echo, ben benieuwd :)

Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Gelukkig zie je er wel nog de humor van in haha! 
Hoe ver ben je? Ik moet nog even wachten op de eerste echo, geduld is n schone zaak..

Hoi,

als alles goed gaat, komt ons tweede wondertje rond 3 juni! Maar verlies sinds vrijdag wat bruinig bloed en sinds vandaag ook wat kraampjes erbij. Ook erg last van me darmen. Herken dit niet van me eerste zwangerschap, maar die is dan ook al 6 jaar geleden. Morgen echo om alles na te gaan! Ik hoop dat het goed nieuws is, maar ben even op negatief ingesteld. 

Alle dames hier, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 

Lieve mama's,Mijn naam is Anna Bastiaanse en ik ben een tweede jaar student verloskunde en verpleegkunde. Voor mijn ontzettende leuke studie ben Ik ben opzoek naar een zwangere die het niet erg vindt als ik haar zwangerschap volg en observeer.Dit houdt in dat als het mogelijk is ik mee ga naar consulten en eventueel mee ga naar andere zwangerschap-gerelateerde activiteiten. Alles gaat in overleg dus niks hoeft!

Ik ben vrolijk en gezellige meid die alles rond zwangerschap super interessant en leerzaam vindt. 
Ik ben betrouwbaar en Ik heb een plicht tot geheim houding. Ik ben opzoek naar een zwangere die niet langer zwanger is dan 16 weken.

Ik woon op dit moment op kamers in Antwerpen maar ik ben ook nog veel in Arnhem waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Het liefst heb ik iemand hiervan uit de buurt in verband met reistijd. Kom je niet hier van uit de buurt maar zou je het toch leuk vinden om mij te helpen mag je mij ook altijd mailen dan ga ik kijken of het toch mogelijk is.

Voor vragen en onduidelijk heden mag je altijd mailen naar: annabastiaanse@live.nl
Liefs,
Anna

Hallo allemaal,
Allereerst van HARTE gefeliciteerd allemaal!
Ik weet sinds zondag dat we een kindje verwachten.
De vorige keer ging het helaas na 4 maanden mis maar nu 7 maanden later is is het weer zo ver.
Vorige keer heb ik ook op dit forum geschreven en hadden we ook een gezellige Whatsapp groep. Hoop dat het nu net zo leuk gaat worden.
Liefs Manon

Hallo allemaal,
Ook ik ben uitgerekend in juni, wel op 4 juni 2018.
Vandaag met spoed naar verloskundige geweest want had zo ineens bloedverlies. Dit ken ik niet van de eerste. Verloskundige vond dat ik wel even langs kon komen.
Ik heb de eerste echo met 5 weken gehad omdat ik niet wist hoelang het geleden was dus geen echte vaste periode. Er was toen niks te zien op de echo.
Nu zou ik morgen de tweede echo hebben om te kijken hoelang ik nu zwanger ben. Uiteindelijk vandaag geweest en daar kwam een klein stipje naar voren met een prachtig hartje. Nu dus 7 weken en 1 dag zwanger.

We hebben er al 1 rondlopen van 3 jaar en nu komt de tweede :)M
Liefs Marleen

Hallo allemaal,
Ook ik ben uitgerekend in juni, wel op 4 juni 2018.
Vandaag met spoed naar verloskundige geweest want had zo ineens bloedverlies. Dit ken ik niet van de eerste. Verloskundige vond dat ik wel even langs kon komen.
Ik heb de eerste echo met 5 weken gehad omdat ik niet wist hoelang het geleden was dus geen echte vaste periode. Er was toen niks te zien op de echo.
Nu zou ik morgen de tweede echo hebben om te kijken hoelang ik nu zwanger ben. Uiteindelijk vandaag geweest en daar kwam een klein stipje naar voren met een prachtig hartje. Nu dus 7 weken en 1 dag zwanger.

We hebben er al 1 rondlopen van 3 jaar en nu komt de tweede :)M
Liefs Marleen

Terug
Bovenaan