Uitgerekend juni 2018

Whatsapp ben ik ook wel voor in. 
Mijn 2e echo vandaag (gyn gokt op 6 weken en 2 dagen) was goed! Hartje klopte ook :) hij gaf aan dat ik vanaf nu gewoon naar de verloskundige kan dus nu de zoektocht naar voor mij de juiste. Hoe hebben jullie daar op gekozen?

Hoi dames, 
Ik ben momenteel zwanger van ons eerste kindje.
Vorige week een test gedaan en zeer positief. Gelijk afspraak gemaakt bij de verloskundige en 30 oktober 1e echo.
Ik vind het allemaal reuze spannend! Ik was de eerste maand heel moe. Vorige week veel misselijk. Maar deze week valt alles wel weer reuze mee... hebben meer daar last van? Liefs

Hi allemaal,
Ook ik kan meekletsen met jullie op dit forum, ben voor het eerst zwanger en volgens eigen berekening uitgerekend op 13 juni. Nu dus 6 weken zwanger.
Ik vind het reuze spannend. 4 November mogen we voor het eerst naar de verloskundige. 
De opa's en oma's en tantes en ooms weten het al, verder houden we het nog stil tot na de 1e echo. 
Ik ben met vlagen kotsmisselijk, blijven eten is de truc, en vooral eten voor ik uit bed ga. 
En ook ik droom de meest bizarre dingen... Vannacht best leuk gedroomd, dat het een meisje was en ik haar samen met mijn moeder in bad stopte. :)
Ik hoop dat alles goed blijft gaan.
En uiteraard gefeliciteerd aan alle andere zwangeren.

Hallo allemaal,
Vandaag derde echo gehad en er was weer weinig te zien ivm te weinig in de blaas. Wel jammer maar ik weet dat het goed is. Heb dit bij de vorige zwangerschap ook gehad.
Nu alles door gegeven en volgende afspraak op 13 november.
Liefs Marleen

Hallo allemaal,
Vandaag derde echo gehad en er was weer weinig te zien ivm te weinig in de blaas. Wel jammer maar ik weet dat het goed is. Heb dit bij de vorige zwangerschap ook gehad.
Nu alles door gegeven en volgende afspraak op 13 november.
Liefs Marleen

Hallo allemaal, 
Mag ik nog mee schrijven?
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad met knipperend lichtje! Zo happy! Ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger van mijn eerste kindje. 10 juni ben ik uitgerekend voor zover ze dat nu kunnen zien. Vind het allemaal super, maar natuurlijk ook heel erg spannend! 
30 oktober naar de verloskundige en een afspraak maken voor de volgende echo. 
Groetjes 

Ze hebben mij nu eerst op 12 juni gezet  tot de termijn echo meer duidelijkheid geeft. Mag 3 november voor het eerst naar de verloskundige. Ben heel benieuwd :) heb het wel verteld op het werk en aan mn leidinggevende want ik ben echt goed misselijk en heel erg moe. 36 uur werken is op dit moment dan ook echt een uitdaging haha

Terug
Bovenaan