Uitgerekend juni 2018

Spanning en sensatie de eerste weken. De Whatsapp gaat verder zonder mij. Er zijn zoveel meningen en stemmen. T is voor mij denk ik beter op t forum te kijken zo nu en dan. Ik trek me daarom terug als beheerder van de lopende whatsapp app juni 2018. Ik zal daarom geen nummers meer toevoegen in de groep. Sorry ladies.

X Linda

Ik heb morgen mn eerste echo!

dan volgens eigen berekeningen 7+6 dagen.

Ben zo benieuwd!! Geen idee wat we kunnen verwachten.

heel soms maak ik me toch druk om of het wel goed zit etc.
Geen idee waarom..

nog steeds mega buik en dikke zere tetten.

kan ook wel hele dagen slapen..

volgende week aan de slag in nieuwe huis en hebben maar meteen kinderkamer gereserveerd! Cant wait!

Hallo dames, 
13 oktober heb ik mijn eerste positieve test gedaan. Niet gepland, maar ontzettend welkom. De 17e weer getest, 4/5 weken zwanger volgens clear blue. 3 november eerste afspraak bij de vk. 
Voor het eerst in verwachting en heb geen idee wat me te wachten staat. Heb al 3/4 weken menstruatie achtige pijn (vrij intens). Heb de test eerst uitgesteld omdat ik er 100% zeker van was dat die ongesteldheid vast zou komen.
Heeft iemand ervaring met deze pijn? Is het normaal dat dit zolang aanhoudt? Geen enkele bloeding gehad, dus dat is positief. Toch erg bang en onzeker dat het mis kan gaan. 
Gezien de weken indicatir van clear blue verwacht ik dat, mocht het wel allemaal goed gaan, ik ook in juni uitgerekend ben. 

Hallo allemaal.

Ik ben Jolanda. 16e een test gedaan, of ja 3, zwanger. Een tijdje al aan het proberen, dee maand onverwacht toch gelukt. 1e keer zwanger. Ben nu ongeveer 5 weken volgens mijn telling. 
Lees hier vaker dat mensen later nog eens testen? Doen er dat veel? Bevelen jullie me dit aan?
7 nov eerste afspraak verloskundige. Spannend! Hierna willen we het tegen de ouders vertellen.
Ik ben ontzettend moe. Vroeg wakker. Rommelende buik, soms wat misselijk. Last van onderrug. Lees dat meerdere mensen dit hebben? Dus dat is normaal zo vroeg in zwangerschap?
Sorry alles is nieuw voor me dus fijn om mee te lezen hier.

Hallo allemaal.

Ik ben Jolanda. 16e een test gedaan, of ja 3, zwanger. Een tijdje al aan het proberen, dee maand onverwacht toch gelukt. 1e keer zwanger. Ben nu ongeveer 5 weken volgens mijn telling. 
Lees hier vaker dat mensen later nog eens testen? Doen er dat veel? Bevelen jullie me dit aan?
7 nov eerste afspraak verloskundige. Spannend! Hierna willen we het tegen de ouders vertellen.
Ik ben ontzettend moe. Vroeg wakker. Rommelende buik, soms wat misselijk. Last van onderrug. Lees dat meerdere mensen dit hebben? Dus dat is normaal zo vroeg in zwangerschap?
Sorry alles is nieuw voor me dus fijn om mee te lezen hier.

Ik heb dat ook hoor.  Al die gekke gevoelens in mn buik en rug.  Is niet gek volgens mijn gyn, zolang het niet heel erg pijn gaat doen en gepaard gaat met bloedverlies.

Zwangerschapstesten heb ik niet meer gedaan na de eerste test, maar ik liep dan ook al onder controle bij de gyn en de echo's gaven mij voldoende zekerheid. Zolang ik geen bloed verlies ga ik er gewoon vanuit dat het goed zit :)

Ik ben ook maar 1 test gedaan en dat is ook genoeg.
Zelf ben ik ook heel erg moe en rommelende buik.
Dat hoort er bij ons lichaam is hard aan het werk :)
Ik zit ook op 5 weken en een paar dagen nu. Kan niet wachten tot de eerste echo.

Terug
Bovenaan