Uitgerekend juni 2018

Hoi nieuwe meiden, gefeliciteerd allemaal! 
Ik ben een week op vakantie geweest. Voor we vertrokken had ik eigenlijk alleen een beetje last van vermoeidheid en pijntjes in m'n buik en rug.. maakte me een beetje onzeker. Nou, sinds de vakantie ben ik misselijk!! Blehh. Alles stinkt en ik walg echt van bepaald voedsel. Twee minuten later eet ik alsof mijn leven ervan afhangt! Bizar! 
Hebben jullie last van je humeur? Ik voel me soms, zonder reden, wat neerslachtig. Vervelend, die hormonen!
Ander vraagje: dinsdag heb ik mijn eerste echo. Ik ben dan bijna 8 weken. Het is geen termijnecho maar een 'vrije keuze-echo'. Is deze echo inwendig? (Maakt me niet zo heel veel uit, maar ik ben graag voorbereid).

Oh, ik heb wel meerdere testen gedaan. De eerste was twee dagen voor ik m'n menstruatie verwachtte en de streep was heel licht. Ik heb drie dagen en zeven dagen erna opnieuw getest om te kijken of die streep dikker werd. Tja.. het hoeft niets te zeggen maar het gaf mij een goed gevoel :)

Tobiiee ga daar maar wel vanuit.  Ze proberen het eerst wel extern met een volle blaas maar de kans zit er dik in dat er dan nog niet genoeg zichtbaar is :)

Hoi allemaal.. 
Ik ben nu momenteel 5.5 weken zwanger en dus zoals me berekening nu uitgerekend op 19 juni 2018.. 
Heb vorig jaar een miskraam gehad rond 6.4 weken. Dus nu erg spannend allemaal.  
Nu heb ik sinds vandaag veel krampen onder me borsten richting me ribben.. is dit normaal? Herkennen jullie dit? 
Liefs 

Hallo
ik ben nu 5.4 weken en vorige week al 2 inwendige echo’s gehad. In januari namelijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad dus nu moet er goed gecheckt worden. Het zit op de juiste plek :) 
Donderdag weer een afspraak, erg spannend allemaal en ook super leuk! Hoop dat ik er nog gezellig bij kan en ben 20 juni uitgerekendals alles goed blijft gaan :)

Oké, bedankt! Weet ik dat!
Gefeliciteerd, Patty en Cindyy! Spannende weken he. Helemaal als het eerder niet goed is gegaan. 
Party, wat je beschrijft klinkt niet echt als een zwangerschapskwaal, eerder als maagpijn of een pijn die ik wel eens ervaar als ik stress heb.

Hoii,

Ik wil me ook graag aansluiten bij dit forum. 11 juni 2018 ben ik waarschijnlijk uitgerekend, 16 november de eerste echo! Afgelopen week heel beroerd geweest (misselijk en niet kunnen eten), nu gelukkig medicatie i.v.m. mijn ondergewicht zodat ik weer redelijk kan eten. 
Het lijkt me leuk om mee te lezen en te schrijven op dit forum!

Terug
Bovenaan