Uitgerekend juni 2018

Ik ben momenteel ook 6,1 weken zwanger volgens mijn berekeningen en uitgerekend op 17 juni.
30 oktober heb ik de eerste echo met 7 weken ivm meerdere miskramen... dus erg spannend want ik wil graag weten of het goed zit of niet.. voel me wel erg zwanger haha 
heb gelukkig al wel een gezonde dochter van bijna 2 jaar. 

Ik hoop voor jullie allemaal op mooie echo's

Hallo (aanstande) moeders!

Ik heb ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger na mijn berekening.
en heb aankomende woensdag 25/10 mijn eerste echo vind het onzettend spannend omdat het allemaal nieuw is en geen idee wat me allemaal te wachten staat maar ben ook onzettend blij.
Heb alleen wel al super veel last van die vreselijke zwangerschapkwaaltjes, moet om de 5 minuten naar de wc en ben al sinds 3 weken aan een stuk door onzettend misselijk, ik heb ook buikgriep gehad teminste dat vermoet ik of het hoor bij 1 van de zwangerschapskwaaltjes, maar daardoor ben ik wel in 1 week 5 kilo afgevallen, ik weeg daar door nu nog maar 51 kilo en ben ongeveer 1.68 cm. kan iemand mij vertellen of het te veel is? ik probeer goed te eten maar als ik heb gegeten komt het er eingelijk direct weer uit.
ik voel me daardoor onzettend slap en helemaal niet fit kan dit invloed hebben op de groei en ontwikkeling van de baby?

liefs,

@klein wondertje in buik
Als de verloskundige je echo doet kun je het misschien gelijk aan haar vragen?
Ik was vorige week ook heel misselijk, kon echt niets eten. Omdat ik een BMI heb van 16 heb ik de verloskundige toen gebeld. Op haar advies naar de huisarts waar ik pillen heb gekregen tegen de misselijkheid wat fijn werkt. Je kunt altijd even bellen of dat voor jou ook een optie zou zijn!

Hi! Ik sluit mij ook aan bij deze groep. De vorige zwangerschap is nog redelijk vers, ons zoontje is nu 9 maanden en de volgende zal zich aankondigen in Juni 2018!

Hoi allemaal, 
Wat fijn om hier mee te lezen bij iedereen die ongeveer even ver is. En welke vragen en kwaaltjes jullie hebben, heel herkenbaar:)
Heb zelf afgelopen vrijdag een positieve test gehad en ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Denk 23 juni uitgerekend te zijn! 
Voel me heel goed ondanks het vele plassen en de hele dag honger!! (herkenbaar?) 
Het lijkt me leuk om in de facebook- of whatsapp groep aan te sluiten.. alleen jullie zijn iets verder volgens mij weet niet of dat erg is?:) Wie kan me hierbij helpen?

Hoi nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

Honger; heel herkenbaar! Ik doe niet mee aan de WhatsApp- en facebookgesprekken maar als je iets terugbladert, lees je hoe je de groepen kunt vinden.

Ik heb vandaag de eerste echo gehad. Het ziet er allemaal goed uit, een mooi kloppend hartje gezien en de afmetingen klopten met het aantal weken. Ben heel erg opgelucht en het is al iets minder onwerkelijk. Het was overigens een uitwendige echo.

Gefeliciteerd nieuwe mama's in spe! Ik heb vandaag een vervelende dag. Lekker vol goede moed naar mn werk, pakte uit in een rampendag.... Daarna een uur in de keuken gestaan. Smaakt mn hele eten niet.... ik hoop dat het morgen weer beter gaat.
Echt aftellen tot de eeerste echo nu... 6 november gaan we kennis maken met onze mini :) heel veel zin in! Fijne avond allemaal.

Ik had gisteren de eerste echo (8 weken) nu zagen wij alleen geen stipje of streepje,maar een heus babietje met armpjes en beentjes en een mooi kloppend hartje! Nu blijk ik 12,5 week in verwachting te zijn en heeft de baby mij een maand lang gefopt!! Ik dacht alles zo goed in de gaten te hebben gehad. In augustus had ik nog een menstruatie en een negatieve zwangerschapstest.
Nu ben ik logischerwijs ook niet meer in juni uitgerekend maar 5 mei. Dus in dit topic hoor ik niet meer thuis!
ik wens jullie een hele fijne en mooie zwangerschap toe! :)

Terug
Bovenaan