Uitgerekend juni 2018

Heey. Gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschap! Ik ben nu 6 weken zwanger. En moeder van een kindje van 13 maanden. Wel anders als de eerste zwangerschap. Toch iets minder er mee bezig. Kwam er ook pas na een week achter dat ik niet ongesteld was geweest. Maar zeker heel gelukkig met het nieuwe wondertje in mijn buik! Ook al rommelende buik inderdaad maar (nog) niet misselijk gelukkig. Morgen maar eens bellen naar de Vk voor een eerste afspraak. Ik denk dat ik dan pas weer echt kan beseffen dat er een baby in mijn buik groeit;) 

hele fijne zwangerschap allemaal!

Vorige week was ik nog zo blij en nu lig ik het ziekenhuis met een eierstok/eileider minder. Voor de tweede keer was het toch weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Sinds gisteravond had ik heel veel pijn en onze vrees werd werkelijkheid. 
Ik wist dat we nog even moesten afwachten maar het leek in de baarmoeder te zitten. Niet dus. Naast dat ik weer flink moet herstellen van deze ingreep is het vooral balen dat we dus toch geen kindje krijgen. 
Hoop dat bij jullie alles nog voorspoedig gaat. 

Pff superk*t Cindyyy:(

hier ongeveer hetzelfde.. maar ik had bij de spannende echo bij 8 weken een lege vruchtzak...
2 dagen cyto pillen erin.. deden niks. 
Dus maandag curretage. Ben er zo ziek van:(

Lieve Cindy en Dagster, wat ontzettend naar.. heel heftig en verdrietig. Ik hoop dat jullie heel gauw een gezonde zwangerschap mogen hebben. Heel veel sterkte! 

Hoi hoi allemaal,

ik ben al een tijdje aan het twijfelen om mij er bij te voegen, 
Maar wij hebben vandeweek de eerste echo gehad en ik was precies 8weken... een heel mooi duidelijk kloppend hartje en het lag er goed voor. Na in april een miskraam te hebben gehad is het toch allemaal heel spannend. Fijn dat ik hier dan even kan komen kijken hoe het allemaal met jullie is! 

Vanaf vandaag 5 weken zwanger 

Ik ga dus mijn 6e week in.

Voel me goed alleen pijnlijke borsten

En wat krampjes en vlagen van misselijkheid.

Het is ons eerste kindje vind het zo spannend. 

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd iedereen!! 
Ik ben uitgerekend op 1 juni van ons tweede kindje. Al drie keer op een echo mogen kijken naar een klein frummeltje met inmiddels een kloppend hartje :D 
Ik las ergens iets over een facebookgroep, kan ik me daarbij aansluiten? 

Terug
Bovenaan