Uitgerekend juni 2018

Hoi zal me ook nog even voorstellen. Ik ben patricia en nu 4 week en 5 dagen zwanger. Zaterdag getest en weer raak.  Vorige maand een miskraam gehad dus nu ook erg spannend en ook wel eng.
Ik heb 28 okt me echo.     Dus nog even geduld :).

Hoi zal me ook nog even voorstellen. Ik ben patricia en nu 4 week en 5 dagen zwanger. Zaterdag getest en weer raak.  Vorige maand een miskraam gehad dus nu ook erg spannend en ook wel eng.
Ik heb 28 okt me echo.     Dus nog even geduld :).

Hallo nieuwe gelukkigen! Gefeliciteerd :) Ik mag op 06 november ons kleine geluk bewonderen! Het duurt nog even maar wegens de miskraam die wij hebben gehad wil ik liever niet te vroeg heen. Het is namelijk voor ons erg moeilijk om ons mond te houden omdat we zo blij zijn. 06 november ben ik 10 weken in verwachting dus is dat het moment dat we het zon beetje de dichtstbijzijnde mensen uit onze omgeving willen inlichten. Eerder vertellen zit er voor ons niet in. Nu nog lekker dromen en bedenken hoe en wat we willen. Maar dat komt wel goed.
Fijne avond allemaal x

Hoi dames,
Het is even geleden dat ik gereageerd heb... voor de nieuwe zwangere dames: Gefeliciteerd!
Hier inmiddels ook wel wat zwangerschapskwaaltjes, zoals extreme moeheid. Maar goed..dat hoort erbij. ;-) Gisteren heb ik de dag door wat bloedverlies gehad...dat maakt we wel een beetje onzeker, ook omdat ik de laatste keer een miskraam heb gehad. Al lees je op internet dat het wel vaker voorkomt en je je niet direct zorgen hoeft te maken. Ik kijk nog even aan en wil dan donderdag de verloskundige bellen voor een eerste afspraak.
En oja, een groepsapp lijkt me gezellig en makkelijker. :)
Liefs,

Hoi!
als het goed gaat (fingers crosed!) mag ik ook aansluiten bij "uitgeteld in juni 2018"!
Het is ons eerste kindje en als ik het goed berekend heb ben ik vandaag 5 weken en 2 dagen. Ik vind het echt ontzettend spannend!
Ik voel me prima en heb eigenlijk nauwelijks symptomen. Alleen wat gevoelige borsten en tot eergister een menstruatie-achtig gevoel, maar dat is nu over. 
Ik heb een onwijs onregelmatige cyclus en we zouden over 1,5 week naar het ziekenhuis moeten voor de eerste hormoonbehandeling, maar toch is het gelukt zonder hulp! Wel regelmatig erg bang dat het op een miskraam uitdraait, dus genieten lukt me niet zo goed.
Hoe gaat het bij jullie? 

NummerTwee, hoeft inderdaad niets te betekenen. Schijnt inderdaad vaker voor te komen  (maar ik begrijp je onzekerheid natuurlijk).

Hoi Carlie! Gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat fijn dat het zonder hulp is gelukt. Ik herken je zorgen hoor. Zelf heb ik ook weinig kwalen en dat maakt ook dat ik soms even helemaal vergeet dat ik zwanger ben. Ik heb wel af en toe een menstruatiegevoel (buik- en rugpijn). Ik had rond m'n NOD zware borsten en een beetje misselijk gevoel. Sinds gisteren helemaal nergens last van.. alleen nog vroeg wakker. 

Terug
Bovenaan