Uitgerekend juni 2018

7 dagen overtijd inmiddels en negatieve zwangerschapstesten.
vandaag bloed laten prikken, donderdag uitslag.. spannend allemaal!
al ruim een week ongesteldachtigheids gevoel in mn onderbuik.
Wie heeft daar ook last van? 

Hoi Dames,
hoe gaat het nu?

nummertwee bloed je nu nog steeds?
toen ik vanavond thuis kwam, had ik ook bloed bij het afvegen. Het maakt me ontzettend bang! Onze zwangerschap is de vorige keer ook beëindigt in een miskraam
ik hoop zo dat het een gesprongen adertje had en dat ik morgen wakker word zonder bloed! Maar heb wel een menstruatie gevoel nu... dus ben d'r bang voor...
voor nu kan ik alleen maar even huilen! :'(

Mandiee en nummertwee, ik kan me voorstellen dat je ontzettend schrikt als je bloedverlies hebt, maar het hoeft iddniwt bij voorbaat te betekenen dat het mis is. Hoe haat het nu?
Ik heb algemeen vraagje. Hoe zit het met jullie gewicht? Ik ben redelijk slank (1,74m en normaal 59,5kg) alleen stond ik vanmorgen op de weegschaal en was ik 1,5 kilo zwaarder ?. Ik eet misschien savonds ietsje meer doordat ik toch wel redelijke vreetbuien heb, maar die weet ik best oké te onderdrukken, dus 1,5 kilo zwaarder door alleen savonds bij het eten ietsje meer te eten lijkt me haast onmogelijk. Hoe zit het bij jullie mbt het gewicht nu je zwanger bent?

@Mandiee Ah, dat is niet fijn zeg! Het maakt je zo onzeker.
Is het inmiddels gestopt? Bij mij was het een dag, en ook alleen maar bij het afvegen.
Morgen wil ik de verloskundige bellen voor de eerste afspraak. Ben benieuwd wat ze van het bloedverlies zegt, maar ik denk dat ze er niks mee kunnen en dat het afwachten is tot de eerste echo.
Ik begrijp je gevoelens. Ik weet dat het heel onschuldig kan zijn, maar durf toch zelf ook nog maar niet te veel te verwachten.
@Carlie Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat betreft mijn gewicht.. bij komt het er nog niet aan. Voor 6 weken terug ben ik begonnen met afvallen. Ik weeg nu 67,5 (voor het afvallen 72kg) en ben rond de 1,70m.
Nu ik weet dat ik zwanger ben ben ik ook gestopt met afvallen. Maar vanochtend had ik er ineens weer een kilo vanaf, terwijl uhh...... me aardig heb laten verleiden door de vreetbuien. :) 
Misschien houd je wat extra vocht vast? of zou dat niet kunnen?
Liefs,

Hi allen, 
als alles goed blijft gaan mag ik me ook aansluiten bij jullie. Ik ben nu ongeveer 5 weken. Afgelopen dagen hele zere borsten, hoofdpijn en moe. Echter sinds een uur of 2 geleden zijn alle symptomen verdwenen dus ik maak me echt zorgen. Die onzekerheid is echt om gek van te worden. Hebben jullie dat ook? 
Helaas heb ik ook precies een jaar geleden een miskraam gehad dus miss daarom nu nog extra onzeker. 

Ik meld me hier ook even! 

Onlangs gestopt met de pil,maar het was echt meteen raak.. :)

De dag voor we op vakantie gingen kwamen er achter dat ik zwanger was, nu inmiddels 5,5week!

Heel soms een weeïg gevoel in onderbuik, ietsje zwaardere borsten, wat minder eetlust maar verder totaal nergens last van nog.

25oktober hebben we de 8weken encho en daarna gelijk intake bij de verloskundige, spannend hoor!

Het is zo onwerkelijk nog, het is dat 3 zwangerschap testen positief waren, maar voel me zo goed nog! Merk er niks van eigenlijk!

We hebben het nog met niemand gedeeld, dus een app groep zou ik ook leuk vinden.. Ervaringen delen en uitwisselen! 

Het is trouwens ons eerste kindje en hebben vorig jaar december een huis gekocht, welke net helemaal verbouwd is, dus timing is perfect! 

Nee ik weet dat het nog niks zegt, en het lijkt ook niet op het bloedverlies van mn vorige miskraam. Het blijft nog wel met afvegen. Had zostraks wel een paar klontjes oud bloed in de wc. Elke keer als ik denk dat het weg is, heb ik toch weer oud rood bloed op het papier.
Ik probeer hoop te houden, maar heb ook menstruatie achtig gevoel.
heb de vk al gebeld omdat ik niet wist of het dan al fout aan het gaan was. Morgen ochtend moet ik weer bellen over hoe de bloedingen gegaan zijn en hoe ze me dan kan bijstaan. Maar een echo heb je nu idd niks aan want daarmee sluit je niks uit omdat je nog niks hoeft te zien en het hartje nog niet hoeft te kloppen.
ik ben wel blij te lezen dat je het ook hebt nummertwee en dat het na een dag over is. Maar ik zei tegen mijn man van de week, komop een beetje vertrouwen, maar dat is nu bij mezelf ook helemaal weg....
alle andere dames ook gefeliciteerd!!
Carlie, ik moest ook gelijk denken aan vocht. ik heb ene keer vreetbuien en andere keer kan ik niks naar binnen krijgen.. dus ik ben nog op gewicht haha
bij mijn zoon spuugde ik zoveel dat ik eerst 5 kilo afviel en toen 10 aankwam en na bevalling ook 10 kwijt was. Beter kan niet haha
onzeker dametje dat heb ik ook, ene moment ben ik misselijk, zere borsten, pijn in mn rug, hoofdpijn. En de andere momenten vergeet ik bijna dat ik zwanger ben en voel ik me gewoon goed. Je hoeft ook. Iet perce symptomen te hebben. Er zijn vrouwen die de hele zwangerschap nergens last van hebben. Maar snap heeel goed je onzeker heid! Blijft ook iets moeilijks en dan vooral op deze dag. Sterkte!
ilooniloon ja spannend he! Als alles goed gaat mag ik ook 25 oktober!!
het typen hier lucht nog een beetje op!

Terug
Bovenaan