Uitgerekend juni 2019

[quote quote=10147594] Links onderin mijn buik heb ik de afgelopen dagen veel zeurende pijn, nu denk ik dat het komt omdat de ontlasting niet echt vanzelf gaat, iemand tips hoe ik dit weer op gang kan krijgen ? [/quote]Ik heb helaas geen tips. Veel vezelrijke producten eten zou 't beetje op gang moeten houden. Zelf heb ik ook wel eens last van opstoppingen. Kan soms dagen niet en dan weer iedere dag. Gisteren kerst gevierd bij mijn schoonfamilie;schoonzusje had een grote verrassing want ze is nu 5 weekjes zwanger van haar 2e kindje! We bevallen ongeveer 2,5 mnd na elkaar (als alles goed blijft gaan bij haar). Opa en oma krijgen het druk met 3 kleine kindjes, haar oudste is nu 11 mnd. 

Hoi hoi! Helemaal nieuw hier (überhaupt voor het eerst ooit op een forum?)Ik ben Warda, 28jr en vandaag 14+1. Onze kleine verwachten we 26 juni 2019!Dit wordt het eerste kindje voor mij en mijn man (ook 28jr) en we zijn dolgelukkig!!Nog wel misselijk maar wordt voor mijn gevoel steeds minder, dus nu lekker genieten. Tevens vandaag de nipt en over anderhalve week een pretecho om te kijken of we een meisje of jongentje mogen verwachten. Zo'n zin in!!Nu ga ik weer verder slapen.. is al de 2e x deze nacht dat ik wakker wordt (ik hou het er maar op dat ik alvast aan het oefenen ben ;-) ) Grt. Warda

Ik sluit me gezellig bij jullie aan!Vandaag 15+1 wkn en tot nu toe gaat alles lekker soepel!Er begint zich nu ook een klein buikje te vormen!!! Jeeeej!In de ochtend nog wel misselijk hoor en lage bloeddruk zit soms behoorlijk in de weg maar met zoute dropjes en af en toe een dextro helpt al gelukkig!Hebben hier meer mensen kaart van? Al meer buikjes die zich beginnen te vormen? Ben zo benieuwd naar jullie verhalen ?? Groetjes!

En daar ben ik weer na paar weken radiostilte..  Hier gaat alles stabiel eigenlijk, ben van mn vermoeidheid af en heb eindelijk weer motivatie om überhaupt íets te doen.  11 januari mag ik weer aantreden bij de verlos.. altijd spannend.  

Hallo allemaal!Ik word al een beetje een bollie(wel vroeg vind ik zelf met 14 weken en 3 dagen, maar elk lijf is anders)Wij hebben te horen gekregen dat we een zoon krijgen! zo leuk:) Groetjes BB

Hi allemaal! Hoe is het met iedereen?Wij hebben vandaag een pretecho gehad met 16+1 en krijgen een meisje!! Ik had zo sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn haha. Wel super leuk natuurlijk. Verder blijft de misselijkheid helaas nog aanhouden.. maar hopelijk eindigd het snel.

Oh, ik kan ook niet wachten tot onze pretecho 7januari. Sinds afgelopen zaterdag enorm last van mijn onder rug. Echt zwaar vervelend, en de fysio is met vakantie dus ik kan maandag pas terecht. De kruik is mijn beste vriend! Gelukkig hoef ik pas 2 januari te werken. 

Wij hebben het met de kerstdagen verteld aan de familie, leuke reacties gekregen maar we vonden het wel spannend om te vertellen hoor! Vond het ook gek om vervolgens de volgende dag op m'n werk nog weer geheim te houden. Toen ze vroegen hoe de kerstdagen waren geweest moest ik er toch een wat ander verhaal van gaan maken...Ik twijfel nog wanneer ik het op mn werk ga vertellen. Misschien pas na de 20 weken echo, misschien ervoor. Tot nu toe ook nog geen buikje dus lijk het nog te kunnen verbergen. Twijfel nog omdat ik toch erg onzeker blijf of het allemaal wel goed gaat komen deze keer, na een eerdere miskraam in augustus. Volgens m'n familie moet ik niet bang zijn en genieten, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan... Zit nu op ruim 15 weken, en eind januari hebben we de 20 weken echo. We gaan tot dan wachten of ze dan het geslacht kunnen zien, mocht dat niet zo zijn, dan gaan we daarna een pretecho doen denk ik. Vind het zo'n bijzonder gek idee dat al bijna het nieuwe jaar gaat beginnen, het jaar waarin we een kindje verwachten. Wat een jaar zal dat gaan worden!Zijn jullie al bezig met het zoeken en regelen van kinderopvang? Kraamzorg hebben we ons inmiddels voor aangemeld maar we zijn er nog niet echt uit hoe we het met opvang willen gaan regelen. Zal ook afhangen van werk, en in hoeverre we ouderschapsverlof kunnen gaan opnemen. Maarja, dat kan je pas gaan vragen op je werk, als je ook verteld hebt dat je een kind verwacht he.. haha :) Fijne jaarwisseling!

Terug
Bovenaan