Wij hebben het met de kerstdagen verteld aan de familie, leuke reacties gekregen maar we vonden het wel spannend om te vertellen hoor! Vond het ook gek om vervolgens de volgende dag op m'n werk nog weer geheim te houden. Toen ze vroegen hoe de kerstdagen waren geweest moest ik er toch een wat ander verhaal van gaan maken...Ik twijfel nog wanneer ik het op mn werk ga vertellen. Misschien pas na de 20 weken echo, misschien ervoor. Tot nu toe ook nog geen buikje dus lijk het nog te kunnen verbergen. Twijfel nog omdat ik toch erg onzeker blijf of het allemaal wel goed gaat komen deze keer, na een eerdere miskraam in augustus. Volgens m'n familie moet ik niet bang zijn en genieten, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan... Zit nu op ruim 15 weken, en eind januari hebben we de 20 weken echo. We gaan tot dan wachten of ze dan het geslacht kunnen zien, mocht dat niet zo zijn, dan gaan we daarna een pretecho doen denk ik. Vind het zo'n bijzonder gek idee dat al bijna het nieuwe jaar gaat beginnen, het jaar waarin we een kindje verwachten. Wat een jaar zal dat gaan worden!Zijn jullie al bezig met het zoeken en regelen van kinderopvang? Kraamzorg hebben we ons inmiddels voor aangemeld maar we zijn er nog niet echt uit hoe we het met opvang willen gaan regelen. Zal ook afhangen van werk, en in hoeverre we ouderschapsverlof kunnen gaan opnemen. Maarja, dat kan je pas gaan vragen op je werk, als je ook verteld hebt dat je een kind verwacht he.. haha 🙂 Fijne jaarwisseling!