Uitgerekend juni 2019

Hoi allemaal, aller eerst natuurlijk een gelukkig nieuwjaar.Heb een tijdje niks meer geplaatst. Was zo misselijk en vermoeid, dat ik nergens zin in had. Nu voel ik me gelukkig een stuk beter.28 december hebben wij een geslachtsbepalende echo gedaan, en we krijgen een meisje ??Ik heb over 2 weken een gesprek op m’n werk, omdat ik na de bevalling graag minder wil gaan werken, kijken wat er allemaal mogelijk is. Ik werk in de zorg. Hoe gaan jullie dat doen na de bevalling? Hoe is het verder met jullie? 

Wat grappig wij hadden ook een pretecho op 28 december en krijgen ook een meisje. Vandaag een controle. Heb soms alleen nog echt last van hoofdpijnen. Bij de pretecho verwacht ze bij mij een buikje rond de 17 a 18 weken dus ben erg benieuwd. 

Iedereen de beste wensen! Wij hebben vandaag een offerte laten maken bij Babypark voor de kinderwagen, kamertje en maxi-cosi. Nog even een week bedenktijd gevraagd zodat we eventueel nog wat kunnen onderhandelen, maar ik denk dat we er wel uit zijn! We gaan voor een Dubatti kinderwagen ( wat een keuze in kleurtjes enzo...)  en we hebben een kamertje van Kidsmill gezien dat we erg mooi vonden.

Hier vandaag helaas weer een terugval. Kreeg vanochtend m'n ontbijt niet weg en hele dag geslapen, toen ik wakker werd weer moeten spugen. Wat later 1 hapje banaan en kwam er helaas weer uit. Had gelukkig nog emesafane zetpillen, dus maar gebruikt.Baal wel een beetje omdat 't na week 13 eigenlijk heel goed ging en nu bij 17.4 weer terugval. Meer meiden hier last van? 

@anoniemke wat leuk en gefeliciteerd!@tulipaa wij gaan binnenkort ook op pad maar ze hebben zoveel! Dat ik waarschijnlijk heel moeilijk kan kiezen! Haha. Wel leuk om al dingen te kopen ?@divingwomen wat vervelend dat je weer misselijk bent. Hier van de week ook ineens weer moeten spugen maar niet misselijk geweest en daarna was het gelukkig meteen weer over. Hoop dat het bij jou ook snel weg gaat en blijft.  

Hi dames! Ik ben ook nieuw hier. Wij hebben een paar dagen geleden te horen gekregen dat we een jongetje krijgen! Super blij en fijn dat we weten wat het wordt! ? Ik herken ook zeker de duizeligheid en bijna flauwvallen! Toevallig vandaag een afspraak bij de VK gehad en zij zei dat het idd te maken heeft met een kage bloeddruk. Een paar dropjes mag en meteen even liggen als je je duizelig voelt helpt ook. Zo stroomt het bloed weer naar je hoofd.Nu is het wel echt duidelijk dat er een buikje komt en daar kan ik echt van genieten ? Liefs Senna.

Hallo allemaal!Ik heb inmiddels pretecho gehad en we verwachten een meisje!! we zijn zoooooo blij! nu hebben we een jongen & meisje =) een droom die uitkomt.Ik heb al echt een heel bol buikje, lijk wel 7 maanden zwanger haha! Maar had ik bij de 1e ookal.KDV is makkelijk voor ons, ze gaat naar dezelfde als haar grote broer. En kraamzorg is ookal geregeld. Kamertje bijna af.. dus ik kan nu lekker gaan genieten!Leuk om jullie verhalen zo te lezen.  

Terug
Bovenaan