Uitgerekend juni 2019

Hallo dames,even alles terug gelezen :) leuk allemaal!Nipt + nevenbevindingen - was helemaal goed!21 dec hebben we pretecho/geslachtsbepaling super veel zin in! en dag erna gender reveal. Volgens de nub theorie denk ik een meisje.. maar is niet helemaal betrouwbaar haha. 

Goedemorgen meiden,Gisteren heb ik een zwangerschapsbroek gekocht. Ik hoopte het uit te stellen tot een week of 16, maar dat ging echt niet lukken. Ik zit nu op 13 weken en 3 dagen en zelfs ‘s ochtends is mijn buik een stuk boller dan het was. Maar die broek... wat een verademing.Volgende week hebben wij een geslachtsecho. Niet alle echocentra doen dit vanaf 14 weken, maar ik heb er 1 gevonden. We willen als kerstcadeau onze families het geslacht vertellen. Zoveel zin in! Ik ben zo benieuwd of ze het goed kunnen zien. Ik ben al bijna een week niet misselijk geweest en heb veel meer gezonde eetlust en energie. Hoop dat het zo blijft voorlopig! Gisteren ook een kinderwagen besteld. We hadden er 1 op het oog, die voldeed aan de eisen die we hebben. Maar nu liepen we gisteren in de prenetal en toen werd vriendlief verliefd op een andere prachtige kinderenwagen. Hij zei dat hij niet wist dat je een “wauw” factor kon hebben bij een kinderenwagen. Nu bleek er ook nog eens een bizar goede aanbieding te zijn. Dus toen deze besteld! Zo blij.Hebben jullie al zwangerschapskleding gekocht en wanneer beginnen jullie met aanschaffen van de babyuitzet?liefs bb

Goedemorgen dames,Alles goed hier? Ik heb inmiddels de nipt uitslag binnen en alles was goed. Vandaag 15 weken en krijg al een aardig baby buikje.Echter lijkt het met mij nog niet beter te gaan, nog steeds zo erg misselijk, veel overgeven en met mijn drukke baan erbij begint de emmer over te lopen. Werd het bij jullie na de 12 weken al beter? Ik word er echt moedeloos van maar wil me ook niet ziekmelden, al weet ik niet hoelang ik dit nog ga volhouden als ik niet even een stapje terug doe. Hebben jullie je ziek gemeld ivm misselijkheid? 

[quote quote=10145527]@bloempjebloempje Tof! Nu ben ik wel benieuwd om welke kinderwagen het gaat ?[/quote]Ik ook!Oeps vorige post ging even mis... Wat vervelend gebruiker dat je nog zo ziek bent! Ik kan er niet over mee praten, want ik heb zelf totaal geen last gehad van misselijkheid, maar ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

@bloempjebloempje  Ik ben ook benieuwd! Wij hebben al de Joolz Geo Noir voor mijn zoontje, en we schaffen nu de uitbreidingsset aan waardoor ik ze beide in 1 wagen kan meenemen. (hij is 14 maanden en heeft nog wagen nodig)@Gebruiker10097488 Ik heb hetzelfde probleem.. ben nog steeds super misselijk en moe! (ben 14 weken). Ik heb me 2 x ziek gemeld door die klachten. Maar je kan het idd niet blijven doen.. althans ik niet want we komen al mensen te kort. Elke dag denk ik hoe kom ik vandaag weer door haha. Hopelijk voelen we ons over paar weekjes beter!

Het gaat om de EasyWalker Mosey Moss Green. Echt onze favoriete kleur.@ Gebruiker. Ik lees veel dat sommige vrouwen iets langer misselijk zijn. Ligt er maar net aan hoe gevoelig je bent voor dat hormoon! Vergeet niet.. Het wordt vanzelf beter :). Ik heb me 3x ziek gemeld. Gelukkig begreep mijn werk het.  Vanochtend bij de verloskundige geweest. Alle bloedwaarden etc. waren goed. Ook weer een geruststelling. Ze liet het hartje horen met een doppler. WAUW Het leek wel muziek zo mooi..

Terug
Bovenaan