Goedemorgen meiden,Gisteren heb ik een zwangerschapsbroek gekocht. Ik hoopte het uit te stellen tot een week of 16, maar dat ging echt niet lukken. Ik zit nu op 13 weken en 3 dagen en zelfs ‘s ochtends is mijn buik een stuk boller dan het was. Maar die broek... wat een verademing.Volgende week hebben wij een geslachtsecho. Niet alle echocentra doen dit vanaf 14 weken, maar ik heb er 1 gevonden. We willen als kerstcadeau onze families het geslacht vertellen. Zoveel zin in! Ik ben zo benieuwd of ze het goed kunnen zien. Ik ben al bijna een week niet misselijk geweest en heb veel meer gezonde eetlust en energie. Hoop dat het zo blijft voorlopig! Gisteren ook een kinderwagen besteld. We hadden er 1 op het oog, die voldeed aan de eisen die we hebben. Maar nu liepen we gisteren in de prenetal en toen werd vriendlief verliefd op een andere prachtige kinderenwagen. Hij zei dat hij niet wist dat je een “wauw” factor kon hebben bij een kinderenwagen. Nu bleek er ook nog eens een bizar goede aanbieding te zijn. Dus toen deze besteld! Zo blij.Hebben jullie al zwangerschapskleding gekocht en wanneer beginnen jullie met aanschaffen van de babyuitzet?liefs bb