Hallo allemaal ! Ik ben Kim, 24 jaar, zwanger van onze eerste kleine uk ?!Ook ik ben uitgerekend in juni, 17e om precies te zijn. 3 dagen voor mijn eigen verjaardag. De test heb ik op 12 oktober gedaan, deze was na 20 seconden al positief, omdat ik twijfelde heb ik er nog 3 gedaan, maar ook deze waren positief. Gelijk contact opgenomen met de verloskundige, na 3 weken kreeg ik de eerste echo, ik bleek al 8 weken zwanger! Omdat ik een onregelmatige cyclus heb en binnen 2 maanden al zwanger raakte, kreeg ik de echo heel vroeg. 3 weken later had ik de termijnecho, de kleine was precies goed gegroeid! Nu hebben we 8 januari een 3D echo gepland staan, kan niet wachten om die kleine weer te zien! Links onderin mijn buik heb ik de afgelopen dagen veel zeurende pijn, nu denk ik dat het komt omdat de ontlasting niet echt vanzelf gaat, iemand tips hoe ik dit weer op gang kan krijgen ? Het lijkt mij leuk contact te hebben met iemand die ook in deze maand is uitgerekend, iemand die in de buurt woont, waar ik dingen mee kan bespreken, mocht er iemand interesse hebben hoor ik het graag! Groetjes Kim, uit Waddinxveen!