Uitgerekend juni 2019

Hallo allemaal al weer even niets laten horen maar vind alle verhalen erg leuk om te horen! Bij ons was de nipt ook goed! Ik ben nu 15+2 dagen en gisteren pret echo gehad! We krijgen een meisje!!! Zo leuk! Hadden echt gedacht dat het een jongen was. Zo zie je maar... Inmiddels heb ik ook al een redelijke buik hihi.Groetjes! 

Hier vandaag 14 weken zwanger en ik voel me echt een stuk beter. Ik heb meer energie dan afgelopen weken.Helaas ben ik wel heel erg aan het hoesten waardoor ik een nacht niet geslapen heb en op advies van de dokter codeine slik om aan slaap te komen. Dit mag ik heel kort en zo min mogelijk slikken. Hopelijk ben ik er snel van af want het voelt niet goed om er lang mee door te gaan.  

beautygirl!  gevonden!, ik was even vergeten in welk maand-topic je zat. Ik vroeg me af hoe het met je gaat, 14 weken! En hoesten lees ik, dat is minder. Ik ben inmiddels ook zwanger!! 7de ronde en wat ook gezellig is, tegelijk met Joena :) dus we zitten nu in Augustus topic. Spreek je! X

Citrus ja, 14 weken alweer. Tijd vliegt voorbij met 2 mooie echo’s. Over 2,5 week weten alweer wat het wordt. Zo spannend!!stiekem las ik elke maand af en toe meer met het NOD topic, en zal het goede nieuws, alleen had je nog geen enorme opvallende streep. Nu wel toch?  Super gefeliciteerd, het is je zo gegund! Joena spreek ik af en toe!  Ik ben ook zo blij voor haar. Ik ga jullie in de gaten houden is het augustus topic

Hihi ja, zo volg ik ook wat meiden. Leuk. Nee klopt, achteraf was ik er te vroeg bij want hij knalt nu van het schermpje af hoor haha. Heerlijk. Wat een mooi vooruitzicht zeg, ik ben heel benieuwd naar je volgende echo :)  alvast fijne dagen en tot op het forum weer:) 

Gisteren hadden we de pretecho, wat is ons kindje weer gegroeid! De groei ligt mooi op schema en ook bewoog hij/zij goed! Zo mooi om te zien hoe alles zich ontwikkeld ?Nu op naar 18januari, dan hebben we de 20 weken echo. Dan alweer op de helft, wat gaat de tijd snel!Voor iedereen fijne feestdagen ?

Hallo allemaal,Wegens drukte even afwezig geweest, donderdag alweer 4 maanden zwanger. Mijn tweede zwangerschap is tussen de 15 en 19 weken ergens misgegaan, dus ik moet zeggen, het is even slikken deze periode! Het nieuwe jaar starten we met een pretecho, gaan we met zijn drietjes heen, onze kleine Kapitein is overtuigd dat hij een zusje krijgt. Wie weet heeft hij gelijk! :) Daarna vertellen we het vrienden en familie.Baby-uitzet hebben we niet echt gekocht nog omdat we eigenlijk alles al hebben. Vorige zwangerschappen waren twee jongens dus als het nou een meisje is zal ik toch wel wat kleertjes gaan shoppen denk ik! :) Fijne feestdagen iedereen!

Hallo allemaal ! Ik ben Kim, 24 jaar, zwanger van onze eerste kleine uk ?!Ook ik ben uitgerekend in juni, 17e om precies te zijn. 3 dagen voor mijn eigen verjaardag. De test heb ik op 12 oktober gedaan, deze was na 20 seconden al positief, omdat ik twijfelde heb ik er nog 3 gedaan, maar ook deze waren positief. Gelijk contact opgenomen met de verloskundige, na 3 weken kreeg ik de eerste echo, ik bleek al 8 weken zwanger! Omdat ik een onregelmatige cyclus heb en binnen 2 maanden al zwanger raakte, kreeg ik de echo heel vroeg. 3 weken later had ik de termijnecho, de kleine was precies goed gegroeid! Nu hebben we 8 januari een 3D  echo gepland staan, kan niet wachten om die kleine weer te zien! Links onderin mijn buik heb ik de afgelopen dagen veel zeurende pijn, nu denk ik dat het komt omdat de ontlasting niet echt vanzelf gaat, iemand tips hoe ik dit weer op gang kan krijgen ? Het lijkt mij leuk contact te hebben met iemand die ook in deze maand is uitgerekend, iemand die in de buurt woont, waar ik dingen mee kan bespreken, mocht er iemand interesse hebben hoor ik het graag! Groetjes Kim, uit Waddinxveen! 

Terug
Bovenaan