Uitgerekend juni 2019

MHammy ik heb kraamzorg al aangevraagd! Met kinderopvang zijn wij druk bezig. Maar hebben 2 kinderdagverblijven waar we ons gaan inschrijven. Kinderdagverblijven zitten al best vol, en we hebben wel opvang nodig. 

Dag dames, Ik ben nieuw hier. Ik ben momenteel 18 weken en 4 dagen zwanger. Gisteren heb ik wat vreselijks meegemaakt. Ik ging naar het hartjesspreekuur. Daar 15 minuten te hebben gezeten, kon de verloskundige het hartje niet horen. Ik raakte meteen in paniek en vervolgens kreeg ik een echo. Het bleek dus dat mijn kleintje helemaal diep onderin lag. Wie heeft dit ook meegemaakt? Ik heb hierdoor slecht kunnen slapen. Voor een ieder een fijne gemakkelijke zwangerschap toegewenst.  Groeten, Siem  

Jaaa bij mij begint mijn buikje ook echt al te groeien zo leuk!!Vandaag bij de verloskundige geweest. Mijn duizeligheid komt absoluut van de (te) lage bloeddruk dus ik heb ook groen licht gekregen om regelmatig een zout dropje te nemen :) dacht zelf dat de duizeligheid van laag ijzer kwam maar dat is dus de bloeddruk..Vraagje: slikken jullie allemaal nog foliumzuur door of gestopt nav een onderzoek die de meerwaarde van foliumzuur vanaf het tweede tremester tegenspreekt? (Dit in combinatie met mogelijke toekomstige obesitas van de kleine)Ben benieuwd!

[quote quote=10148424]Dag dames,Ik ben nieuw hier. Ik ben momenteel 18 weken en 4 dagen zwanger. Gisteren heb ik wat vreselijks meegemaakt. Ik ging naar het hartjesspreekuur. Daar 15 minuten te hebben gezeten, kon de verloskundige het hartje niet horen. Ik raakte meteen in paniek en vervolgens kreeg ik een echo. Het bleek dus dat mijn kleintje helemaal diep onderin lag. Wie heeft dit ook meegemaakt? Ik heb hierdoor slecht kunnen slapen.Voor een ieder een fijne gemakkelijke zwangerschap toegewenst. Groeten, Siem [/quote]Oh ik lees nu pas het laatste bericht wat gepost was. Sorry voor mijn superenthousiaste bericht erna! Dat is inderdaad schrikken zeg!! Zou er ook erg slecht van slapen, zelf geen ervaring mee.

Heh bah, dat is zeker schrikken! Fijn dat ze meteen een echo hebben gemaakt en alles goed bleek te zijn. Nu even bijkomen van de schrik. Liefs

[quote quote=10148265]MHammy ik heb kraamzorg al aangevraagd! Met kinderopvang zijn wij druk bezig. Maar hebben 2 kinderdagverblijven waar we ons gaan inschrijven. Kinderdagverblijven zitten al best vol, en we hebben wel opvang nodig.[/quote]Vraagje: waarom heb je gekozen om je bij 2 kinderdagverblijven in te schrijven? Willen jullie ook straks echt van twee gebruik maken, of is het om op een later moment alsnog een keuze te kunnen maken?Wij gaan binnenkort bij eentje bij ons in de buurt kijken. Maar vind het wel lastig inschatten waar ik nu op zou moeten letten bij het maken van een keuze. Voor m'n gevoel daar nog helemaal nog niet aan toe. En geen idee wat ik tegen die tijd belangrijk zou vinden? Hoe hebben jullie je keuze voor die 2 bepaald?

MHammy wij willen officieel echteen keuze maken als ons kindje geboren is. Je heb namelijk een maand opzeg termijn, en de dame waar we de rondleiding van kregen was dat ook een tip.

@stadjer godzijdank er zijn meer mensen met een hele lage bloeddruk. Mijne was 90/50. Bij lang staan val ik gewoon flauw dus nu steunkousen en drop idd. Maar ja drop mag ook maar 3x max per Dag. Bijna 20weken en dan zou het beter moeten worden 

Terug
Bovenaan