Uitgerekend juni 2019

Wij hebben ook een pretecho gehad. Een eigenwijs kindje, want ik moest zelf een rondje gaan lopen zodat de beentjes niet meer gekruist lagen. Wij krijgen een meisje! ?Ik moet in week 27 opnieuw bloed prikken ter controle. 

Ha Kim,Grappig om te lezen dat je 24 bent, zwanger bent van de eerste, uitgerekend bent half juni en in Waddinxveen woont :).Behalve dat ik dan in Boskoop woon, is het verhaal hetzelfde!Lijkt me leuk om in contact te komen!Gr. Ronilla

Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen! ?Helaas zijn wij zelf niet in die zin bezig met spullen kopen in de grotere winkels. Wij zitten midden in een mega verbouwing die we voor een groot deel zelf coördineren en uitvoeren. Ik ben eigenkijk de handige van de 2, dus dat wordt nu wel lastiger haha. Mijn partner studeert nog, dus moeten we alles van 1 salaris doen. We hebben nu de babykamer gratis kunnen ophalen en een joolz day kinderwagen over kunnen kopen voor 140 euro. Badje en luieremmer etc hebben we gratis gekregen van vrienden. Met alles zijn we echt super blij en we hopen vooral dat er voor juni een babykamer is ?. 23 januari hebben  we de 20 (21) weken echo, spannend! Hoe is het om te weten of je een jongetje of meisje krijgt? Wordt de band dan nog sterker? Ben zo benieuwd ??

Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen! ?Helaas zijn wij zelf niet in die zin bezig met spullen kopen in de grotere winkels. Wij zitten midden in een mega verbouwing die we voor een groot deel zelf coördineren en uitvoeren. Ik ben eigenkijk de handige van de 2, dus dat wordt nu wel lastiger haha. Mijn partner studeert nog, dus moeten we alles van 1 salaris doen. We hebben nu de babykamer gratis kunnen ophalen en een joolz day kinderwagen over kunnen kopen voor 140 euro. Badje en luieremmer etc hebben we gratis gekregen van vrienden. Met alles zijn we echt super blij en we hopen vooral dat er voor juni een babykamer is ?. 23 januari hebben  we de 20 (21) weken echo, spannend! Hoe is het om te weten of je een jongetje of meisje krijgt? Wordt de band dan nog sterker? Ben zo benieuwd ??

softie wat spannend een grote verbouwing. Wanneer willen jullie in het huis? 
Wij hebben tijdens de 16 weken controle en pretecho te horen gekregen dat we een meisje krijgen. Stiekem vind ik dat heel leuk, al maakte het ons niet uit. 
30 januari de 20 weken echo. 

Goedenmiddag, tijd stil geweest op het forum ivm werk en de feestdagen. Maar heb nu weer even tijd om een update te plaatsen. 
Hier gaat alles eigenlijk erg goed, ben nu 17+0 dagen zwanger en heb 1 februari de 20 weken echo. Sinds gisteren voel ik de kleine ook, hele kleine plopjes onder de navel. Heerlijk om dat gevoel weer te voelen. 
Wij doen geen pretechos of iets dergelijks en willen ook niet weten wat het wordt. :) 

Terug
Bovenaan