Uitgerekend juni 2019

Goedenmiddag, tijd stil geweest op het forum ivm werk en de feestdagen. Maar heb nu weer even tijd om een update te plaatsen. 
Hier gaat alles eigenlijk erg goed, ben nu 17+0 dagen zwanger en heb 1 februari de 20 weken echo. Sinds gisteren voel ik de kleine ook, hele kleine plopjes onder de navel. Heerlijk om dat gevoel weer te voelen. 
Wij doen geen pretechos of iets dergelijks en willen ook niet weten wat het wordt. :) 

Leuk om alle ervaringen te lezen en te zien wat iedereen krijgt;)
[quote quote=10153932]Goedenmiddag, tijd stil geweest op het forum ivm werk en de feestdagen. Maar heb nu weer even tijd om een update te plaatsen. Hier gaat alles eigenlijk erg goed, ben nu 17+0 dagen zwanger en heb 1 februari de 20 weken echo. Sinds gisteren voel ik de kleine ook, hele kleine plopjes onder de navel. Heerlijk om dat gevoel weer te voelen. Wij doen geen pretechos of iets dergelijks en willen ook niet weten wat het wordt. [/quote]
Grappig wij lopen precies gelijk. Sinds 16 weken voel ik ook een soort plopjes maar dit is dus de baby:0 super leuk! Wij hebben 31 januari de 20 wekenecho. 

Leuk om jullie updates weer te lezen! Hier een slechte periode achter de rug, helaas. Met de kleine is gelukkig alles goed! 
Ik strijd nog dagelijks tegen de misselijkheid en geef nog steeds over. Vk houdt het nu wat strakker in de gaten, gelukkig, want ik had het idee dat ik aan mijn lot werd overgelaten.
31 januari de 20 weken echo en hier ben ik stiekem toch best zenuwachtig voor mede omdat wij niet gekozen hebben voor de NIPT. Ik voel de kleine sinds deze week en dat is wel een heel fijn gevoel, ook hebben wij een doppler gekocht, waar ik ook erg gelukkig van wordt haha!
Verder is helaas mijn contract bij mij huidige werkgever niet verlengd, ookal hadden ze aangegeven dat ik me hier geen zorgen over hoefde te maken. Gelukkig heeft vriendlief een flinke promotie gemaakt en kan ik volop genieten van een 'vervroegd' verlof haha. 
Weten jullie of ze tijdens de 20 weken echo wat het geslacht van de baby is? Hier lees je namelijk verschillende verhalen over. 

Goedemorgen dames
Ik ben nu 17.4 week weken zwanger en heb nu al zo'n 2 weken last van de griep het ergste heb ik gelukkig gehad alleen nu zo'n nare kriebelhoest tot spugen aan toe mijn ribben en alles doet me zeer ik ben zelf bang dat het erge hoesten invloed heeft op het kindje heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik ben al bij de huisarts geweest die zegt goed uitzieken maar het duurt zo lang??

Wat leuk al jullie berichtjes te lezen! Jammer dat ik deze niet eerder voorbij heb zien komen!
Ik ben zelf zwanger van mijn eerste kindje en ben 26 juni 2019 uitgerekend. Zo spannend allemaal!
Morgen al weer 17 weken, vind dat het echt voorbij vliegt. Deze week pas voor het eerst bewust plopjes gevoeld. Dacht eerst dat het mijn darmen waren, maar toen ik gister bij de VK was zei ze nee hoor dat ik gewoon die kleine!
Vind het allemaal zo bijzonder.

We wonen er gewoon in ?. De zolder hebben we net af, daar slapen we nu. De woonkamer is opgeknapt voor het oog. De hele 1e verdieping ligt volledig open. Overal stroomdraden, halve muren, alleen buitenmuren etc. Hopelijk staan de muren op de juiste plek voor de kleine er is, de rest gaan we niet redden helaas. 

Leuk dat jullie allemaal al weten wat jullie krijgen! ? Ga je dan ook meteen vanalles kopen? Wij moeten noh een weekje wachten op de 20 weken echo! Spannend. Zijn aankomende maandag wel al 20 weken.

Gisteren 20 weken echo gehad, alles erop en eraan dus kindje lijkt volledig gezond :) Gisteren ook meteen eerste stappen gezet voor de babykamer omdat ik door bekkenklachten niet dat kan laten liggen tot het einde van mijn zwangerschap.

Hopelijk krijgen jullie ook allemaal goed nieuws :)

Terug
Bovenaan