Uitgerekend juni 2019

Mhammy hoe was de 20 wekenecho? Wij moeten nog even wachten tot donderdag ben super benieuwd en hoop dat alles goed is. Ik heb soms ook een soort druk in mijn buik als ik van zittend naar staan ga, denk harde buiken en bandenpijn ofso. Ik voel sinds 15 weken de kleine al en nu is het steeds duidelijker en meer echt super leuk. 

Onze 20 weken echo was ook goed vorige week, toch spannend hoor! Voel sinds vorige week onze meid ook duidelijk, super leuk!

Gisteren een goede 20 weken echo gehad! Zo blij en opgelucht! En we krijgen een jongetje, m'n voorgevoel klopte :) 
Bij de metingen op de echo was wel op alle meetpunten groter/verder dan verwacht werd op basis van uitgerekende datum. Omdat alles consequent verder was (zo'n week verder dan gedacht) zou het kunnen dat ze bij de termijnecho misschien niet helemaal goed gemeten hebben, maar het zou ook kunnen dat ik zwangerschapsdiabetes krijg/heb. Ik had m'n echo in het ziekenhuis, ze koppelen m'n resultaten terug naar de vk, en daar in overleg kijken naar het vervolg. Misschien wat vaker bloedprikken of groei echo's om het in de gaten te houden, maar dat zou ik dan van de vk gaan horen. Even afwachten dus maar.
Voor degenen die het nog moeten krijgen, hopelijk hebben jullie ook een goede echo!

Wat fijn al die positieve berichten, wij moeten nog even geduld hebben tot volgende week dinsdag. Dan precies 20 weken en hebben dan de echo in het kinderziekenhuis. Dit ivm met het hartje.. heel erg spannend toch allemaal weer hoor. Al wel een paar weken het idee dat ik iets voel en word ook steeds duidelijker dus dit is het gewoon ? succes allemaal! Zijn zo’n beetje op de helft!! 

Leuk al die echo's nu! Wij morgen morgen, dan 19+1 weken. En ik voel sinds het weekend geregeld een soort 'blubjes' onderin mijn buik. Dacht eerst dat zijn de darmen maar nu ik het vaker voel denk ik toch dat het de baby is!!

Wat fijn om te lezen dat er goede 20- weken echo’s waren.

Wij hebben hem vorige week gehad, gelukkig was alles goed maar het was een drama.. madam lag met haar hoofdje naar beneden en hierdoor konden ze het niet goed meten en bekijken, naar huis gestuurd en moest veel drinken.. weer terug en gelukkig konden ze het beter zien...

Ik voel de baby al een tijdje en m’n man heeft haar ook voor het eerst gevoeld.. heel bijzonder.

Donderdag as. wordt de babykamer bezorgd ?

Heb nog af en toe last van enorme misselijkheid gelukkig zonder spugen.. en enorme jeuk! Echt vreselijk haha niks helpt maar goed nog even doorbijten. 
En de vermoeidheid is ook een dingetje 

Ik werk momenteel maar 50% en derest ziektewet en moet langs bij de arbo.. 
ben op dit moment 21+3 weken.

Hoe is het verder met jullie?!

De 20 weken echo was goed! Zo fijn om dat bevestigd te hebben! Voel de kleine steeds duidelijker bewegen, heel bijzonder. Nu geduld tot juni of het een meisje of jongetje word. Voor degene die de echo nog krijgen: succes en geniet er van!!

Terug
Bovenaan