Uitgerekend juni 2019

Wij hebben vrijdag de echo. 
Best wel gespannen eigenlijk maar ik laat het gewoon over me heen komen. 
Nog steeds erg veel last van druk op mn borst wat uitstraalt naar mijn schouderblad. 
Vorige week ervoor bij de eerste hulp gezeten maar een ecg, longfoto en ct scan konden me vertellen dat allemaal goed zat en een longembolie dus ik gooi het maar op grote tieten pijn ofzo. 

Hier vandaag de 20 weken echo gehad! Wij verwachten een jongetje!

Meneer lag echter dwars, waardoor we helaas niet alles hebben kunnen checken en moet volgende week woensdag terug komen. Echoscopiste gaf wel aan dat ze geen zorgwekkende dingen heeft gezien, maar dat er van de andere kant ook foto's gemaakt moesten worden. Dit is dus niet gelukt.
Grootste spanning is eraf, nu volgende week nog even afwachten voor de bevestiging.

Wij zijn ook in (15) juni uitgerekend van een jongen
babykamer is zo goed als af.
wel veel klachten helaas. Vorige week nog keelontsteking gehad dus een week antibiotica kuur gehad.

Uchh succes met de keelontsteking, hopelijk knap je snel op en kan je een beetje gaan genieten!
Hier vandaag poging 2 gehad voor de 20 weken echo, even leek het weer niet te lukken en hadden ze het over doorsturen naar een ander ziekenhuis. Je begrijpt dat dan de stress inslaat, maar gelukkig besloot meneer te draaien en hebben ze alles kunnen checken! En alles is goed! Zo'n opluchting! 
Kinderkamer hier ook zo goed als af, vandaag wezen shoppen voor kleertjes. Heb er expres mee gewacht tot de echo denk ik. Volgende week nog kijken voor een ledikantje en dan zijn we klaar! 

Gisteren de 20 weken echo gehad! Wat geweldig om weer te kijken naar onze kleine! We hadden een hele fijne echoscopiste die alles zo goed heeft uitgelegd! Alles zag er goed uit en we krijgen een jongetje ❤️ ?  
Afgelopen weekend de babykamer afgemaakt, super fijne plek geworden! Het echte genieten kan nu echt beginnen!
Morgen bloedprikken voor mijn galwaarden! Heb al 2 weken ontzettende jeuk over mijn complete lichaam, vooral s'avonds! Ze willen toch kijken of er niks aan de hand is met mijn lever! Alle symtonen zijn afwezig maar toch beter zeker voor het onzekere!

Heel herkenbaar die jeuk. Bij mij met name rug en benen en inderdaad vooral savonds. Fijn dat ze bloed prikken om het na te kijken. De verloskundige zei bij mij vandaag zolang het geen jeuk aan binnenkant handen en onder de voeten was het geen kwaad kon. Ik smeer methol gel. Nog andere tips tegen jeuk??

Wat fijn al die goede 20 weken echo’s!! De jeuk herken ik ook, vooral op mijn rug, echt super irritant!

Even een vraagje. Ik wil wat leuke kleding shoppen voor onze kleine meid. Weten jullie nog leuke webshops? Ik ben vooral op zoek naar een beetje stoere, hippe jurkjes enzo, niet te zoetsappig. Ik heb voor mezelf op Etsy.com wat leuke dingen gevonden, maar zie daar door de bomen het bos niet meer ?

Terug
Bovenaan